Illyria Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei! KJøpte Gears of Wars til pc i dag. Men etter en lang fullført innstalasjon får jeg beskjed om å instalere en nyere driver for grafikkkortet. Kjøpte pc i forrje uke, er en Acer 5720ZG med WinVista. Har trippel sjekket at jeg har riktig hardware å andre ting i orden. Men ihvertfall går jeg inn på linken hvor jeg kan laste ned den nye driveren, men når jeg trykker på "automatisk finn driveren for min pc" sier den at jeg acer ikke lar meg oppdatere andre steder enn fra dems side. Irriterende! så jeg går inn på siden dems, men finner ingen ny driver. Hva skal jeg gjøre? Driveren De ber meg instalere heter Nvidia Forceware 163.71 eller nyere. Jeg har 156.16 driveren. Så er det noen som vet hva jeg kan gjøre? har gledet meg så lenge til spillet:P Grafikkortet mitt heter NVIDIA GeForce 8400M GS hvis noen lurer på det:) håper på god hjelp og takk for alt;) Endret 10. november 2007 av skag1 Endret emnebeskrivelsen siden den var lite beskrivende. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hei! KJøpte Gears of Wars til pc i dag. Men etter en lang fullført innstalasjon får jeg beskjed om å instalere en nyere driver for grafikkkortet. Kjøpte pc i forrje uke, er en Acer 5720ZG med WinVista. Har trippel sjekket at jeg har riktig hardware å andre ting i orden. Men ihvertfall går jeg inn på linken hvor jeg kan laste ned den nye driveren, men når jeg trykker på "automatisk finn driveren for min pc" sier den at jeg acer ikke lar meg oppdatere andre steder enn fra dems side. Irriterende! så jeg går inn på siden dems, men finner ingen ny driver. Hva skal jeg gjøre? Driveren De ber meg instalere heter Nvidia Forceware 163.71 eller nyere. Jeg har 156.16 driveren. Så er det noen som vet hva jeg kan gjøre? har gledet meg så lenge til spillet:P Grafikkortet mitt heter NVIDIA GeForce 8400M GS hvis noen lurer på det:) håper på god hjelp og takk for alt;) Hei! På hjemmesiden til Acer, finner jeg denne VGA_Nvidia_NV_7.15.11.5655 Er det den du har inne ? http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5720.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dersom du kjører Vista 32 bit kan du laste ned denne: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.75.html Wiken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå