Gå til innhold

Beste bærbar til maks 8000?

Labdien

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha en ny bærbar. Det trenger ikke vere en super pc. Men må kunne spille litt spill på den og den må ikke vere alt for treg. Skal brukest for til det meste skolearbeid, film, nedlasting, og litt spilling. Er villig til å legge ut opp til 8000 for den, så jeg lurte på om dere hadde noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg skal ha en ny bærbar. Det trenger ikke vere en super pc. Men må kunne spille litt spill på den og den må ikke vere alt for treg. Skal brukest for til det meste skolearbeid, film, nedlasting, og litt spilling. Er villig til å legge ut opp til 8000 for den, så jeg lurte på om dere hadde noen gode tips?

Hva slags spill har du tenkt å spille? Vil gjøre jobben med å hjelpe deg noe enklere.. :)

Mvh

Lenke til kommentar
Hei

Hva slags spill har du tenkt å spille? Vil gjøre jobben med å hjelpe deg noe enklere.. :)

Mvh

Tror det blir mest Call of duty 4, age of empire, fifa 08

Endret av HMSU
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt rundt om kring, blant annet på acer aspire 5720zg. Er den grei til å spille fifa og evt. call of duty på? Ser den har et geforce 8400 minnekort med 256mb dedikert minne. Hvordan er det i forhold til 7600 med 256mb dedikert minne?

Lenke til kommentar
Tror nok at det vil funke på lave instillinger

Noen her som har prøvd liknende spill med 8400gs?

Har selv 8600gs

Mvh

testa litt på lappisen til søstra som har 8400 mot en kompis av meg som har 8600... får fort 50-60fps mer på mange spill... har testa med sc:scource, nfs carbon og sims2

Lenke til kommentar
Så dere tror det er bedre å kjøpe PC-en fra multicom til 6995 som krbalto linket til lenger oppe, enn acer aspire 5720zg, visst du forutsetter at jeg skal spille litt?

ja ser nok ut til at den multicomen til 7k er bedre en aceren.. men husk at den multicom PC-en er en demo da! kan jo være føkka...

men uansett så er det litt lite med maks 8k i budsjett til "gamer" lapis... for gamer lapiser som har litt å komme med koster over 15k.... men hvis du går for en stasjonær pc får du minst 5x ytelse for samme prisen...

Lenke til kommentar
Så dere tror det er bedre å kjøpe PC-en fra multicom til 6995 som krbalto linket til lenger oppe, enn acer aspire 5720zg, visst du forutsetter at jeg skal spille litt?

ja ser nok ut til at den multicomen til 7k er bedre en aceren.. men husk at den multicom PC-en er en demo da! kan jo være føkka...

men uansett så er det litt lite med maks 8k i budsjett til "gamer" lapis... for gamer lapiser som har litt å komme med koster over 15k.... men hvis du går for en stasjonær pc får du minst 5x ytelse for samme prisen...

Demovare er ikke det samme som "føkka"! :)

Hvis det er noe feil/problemer med den så er multicom pliktet til å opplyse om det. Og hvis det nå skulle vise seg å være en "føkka" pc så har du 14 dagers angrefrist, får pengene tilbake.

Demovare=demonstrasjonspc?, testet?, en kunde har ikke hentet den på posten?, etc... slike ting altså

Og du har jo garanti på den også selv om det er en demovare.

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...