Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørtende i et sekund. Hater meg i neste?

Gjest Gjest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*

jeg har gått på samme skole, og likt ei jente i 2 år. Vi har omtrent aldri snakka sammen: Grunnen ser du her

Men her om dagen fikk hu vite at jeg likte hu, og i dag så stelte hun seg ved siden av meg i køen, og klemte seg sikkelig inntil meg :p

"Trangt her"

jeg bare ledde, og gikk, siden det var min tur i køen.

Ikke lenge etter satt hu i bussen da jeg skulle gå hjem. Hu slengte seg inntil vinduet, og vinket som en gal.

I dag hadde vi en lang samtale hvor hun hadde masse smiletegn, og virket glad. Også sa jeg at jeg skulle dusje.

Da sa hu klem, og elsker deg og alt mulig rart :p

Så gikk, og når jeg kom tilbake ville jeg fortsette samtalen, men da hadde vi denne samtalen:

Hei! :D

Hallo....

Hva skjer?

ikkeno..

OK :)

Så sier hu ikke mer, og plutselig stikker hu uten å si hade.

hvordan i alle dager skal jeg tolke denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ikke overanalysere dette nå, det kan være flere grunner til at hun reagerte som hun gjorde.

Av og til er jeg veldig snakkesalig, men ofte orker jeg rett og slett ikke å snakke med folk på msn. Dette har da selfølgelig ingenting med personen å gjøre, heller med mitt humør, hvor trøtt jeg er, lekser osv. så ikke legg for mye vekt på dette.

Lenke til kommentar

Ja, det er mange som tror at den andre personen er sur bare fordi at de svarer kort.

Jeg selv føler det slikt, OFTE, men jeg vet at helt egentlig så er det ikke betandig at det trenger å være noe galt.

Hvis hun var blid og pratsom, så må du bare vente litt og prøve å gjennomta samtalen når hun kommer tilbake.

Det er mye som kan skyldes at folk svarer på den måten hun gjorde, og det er skjelden så ille som man selv tror.

Men ja, det er UTROLIG plagsomt og trist med å bli "avvist" på den måten, spesielt når man alltid skal tro det værste om situasjonen.

Skjønner du ikke hva jeg mener, så skal jeg prøve igjen når jeg er nok opplagt til å faktisk lese hva jeg skriver på skjermen.

Lenke til kommentar
Hun er 14 år og sa det da jeg skulle gå over MSN :p

Er ikke det ganske vanlig? :p

Jeg ville sagt at det er vel ganske vanlig for 14 åringer, tror mange på den alderen ikke vet hva sterke ord som forelsket og elsker virkelig betyr :p For de ser ut til å bruke det som om det var godteri på halloween. Tror jeg hadde venta til jeg møtte henne igjen før jeg hadde gått til den konklusjonen at hun hater deg. Det er også et ganske sterkt ord som mange bruker løst :p

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

etter min mening er snakking med jenter du vil bli kjent med over msn ett sjekk trekk. samtalene da du treffer dem sånn i virkeligheten kan bli litt kleine, da du omtrent har snakket med henne om alt du kan snakke om uten å kjenne henne bedre/gått sammen med henne før. mann deg opp for det du er god for, å spørr henne om dere skal henge sammen eller se en film en kveld.

for det andre, jenter i den alderen bruker smileys i kompensasjon for komma og punktum, om du blir nedspamma av det så trenger det ikke bety noe -_-

Lenke til kommentar

Jeg har fått hørt at jeg bruker for lite smilyer i MSN-Convo's, derfor tror folk eg er forbanna hele tiden.

Jeg er da ikke forbanna, og for å vise det har dette resultert i smilyer :D slik som dere kan se ble hele setninga mer munter når det kommer noen smilyer med :D:D:D:D:D

men poenget er, hun hater deg da ikke fordi hun ikke bruker smilyer men punktum istede.

Kan hende noe hadde skjedd mens du var borte, som gjorde at hun ble litt deppa?

Bare gå å si "HEY, syns du det er homsete med mannfolk som går i rosa skjorter ? (lol PUA tråden =D)" og finn ut om hun hater deg.

Sier hun noe som : "Nei/ja HVA FOR ET SPØRSMÅL ER DET HEHE?" med et smil rundt kjeften så betyr det nok at hun ikke hater deg.

Men står hun der som ei jævla ugle og stirrer bare på deg og sier " DUUUH, hva faen er det slags spørsmål" med den der stygge halvdaue ansiktsutrykket (med halvdø mener jeg halve siden er sånn derre, slapp og normal, mens andre ansiktsdelen er sur :( ) betyr det nok at hun angrer og egentlig ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...