LordGraveN Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg nytt HK, CPU og minne og alt funker som det skal.... bortsett fra at det ikke er lyd. Jeg får ikke installert lyd driveren. Det kommer bare "Installering av RealTek HD LydDriver mislykkes !!" også går den ut. Prøvd og lasta ned nyeste driver men skjer det samme. Noen som kan hjelpe meg? HK: Gigabyte P35 DS4 Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hva lyd driver lastet du ned? vet du at den du lastet ned er rett? Det er også forskjell på driverene (Ac`97og High Definition) Endret 10. november 2007 av Beyeren Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 må du ikke installere "Microsoft UAA (Universal Audio Architecture) Bus driver kb888111" før du kan installere lyddriver på dette kortet? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 må du ikke installere "Microsoft UAA (Universal Audio Architecture) Bus driver kb888111" før du kan installere lyddriver på dette kortet? Har gjort det... Har også prøvd og installere begge driverene. Den ene går (den jeg ikke trenger) og med den andre skjer det samme som alltid. Hva kan være galt?.. vil helst slippe og kjøpe ekstra lydkort! Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ingen som kan hjelpe meg?... Er så sykt lei av og ikke ha lyd!! Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 bump Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) hvem av dem funker, AC97 eller High def. saken? MS UAA: http://www.giga-byte.no/Support/Motherboar...&FileID=836 Lydkort AC97 (samme driver for alle 3 revisjoner av hovedkortet og alle OS) http://www.giga-byte.no/Support/Motherboar...&FileID=837 Endret 12. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 AC97... Men er HD som er til lydkortet... lasta ned alt av drivere. skjønner ikke hva som er galt. Må jeg formatere får og få nytt lydkort eller no? har nettopp oppgradert. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Prøver igjen.. Ingen som vet hva som kan være galt bortsett fra og installere drivere? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Dell feks. annbefaller aldri folk og installere Creative HD delen på onboard kort selv om de er Creative HD klar, er alltid noe som krangler, annbefaller at du holder deg til AC97, skal du ha bedre lyd, kjøp heller ekstra lydkort, onboard lydkort tar uansett mere prosessorkraft enn du vil like. Vet at enkelte hovedkort ikke vil installere nyeste drivera pga at BIOS ikke er oppdatert (spesielt VIA små hovedkort med egen prosessor). Prøv og reinstallere BIOSen. Endret 14. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå