FredrickMyrvoll Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Har prøvd å finne en skjermkort driver til XP lenge no. PC-en heter Acer Aspire 5720ZG, kortet heter GeForce 8400m GS. har prøvd på Nvidia sin hjemmeside men den driveren funket ikke, samme med Acer sin. Vet noen der ute om hvor jeg kan finne en driver til den? Endret 9. november 2007 av FredrickMyrvoll Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) her har du drivern:) edit: var 32bits driver? Endret 9. november 2007 av Rulator Lenke til kommentar
FredrickMyrvoll Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) prøver no Endret 9. november 2007 av FredrickMyrvoll Lenke til kommentar
FredrickMyrvoll Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) nope den funket ikke Endret 9. november 2007 av FredrickMyrvoll Lenke til kommentar
FredrickMyrvoll Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Fant ut av det!!! Last bare ned den filen på linken, så pakker du ut. men ikke innstaller, bare gå inn på mappen finn filen original_inf(s), pakk den ut. Oppdater driveren og velg den mappen, funket fint for meg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fant ut av det! Last bare ned den filen på linken, så pakker du ut. men ikke innstaller, bare gå inn på mappen finn filen original_inf(s), pakk den ut. Oppdater driveren og velg den mappen, funket fint for meg nice gratulerer med xp:) sikkert en vista pc? Lenke til kommentar
FredrickMyrvoll Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Fant ut av det! Last bare ned den filen på linken, så pakker du ut. men ikke innstaller, bare gå inn på mappen finn filen original_inf(s), pakk den ut. Oppdater driveren og velg den mappen, funket fint for meg nice gratulerer med xp:) sikkert en vista pc? mhm, XP er bare så bedre enn Vista, no e den knall god Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fant ut av det! Last bare ned den filen på linken, så pakker du ut. men ikke innstaller, bare gå inn på mappen finn filen original_inf(s), pakk den ut. Oppdater driveren og velg den mappen, funket fint for meg nice gratulerer med xp:) sikkert en vista pc? mhm, XP er bare så bedre enn Vista, no e den knall god yes, men Vista dagen kommer en dag blir det vista på alle:P hvis ingen klarer å knekke dx10 koden. Mange som jobber med det, men blir vel Vista en dag uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå