Gå til innhold

Gitar + forsterkar til maksimum 5000kr?

Arne

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg speler mitt sjuande år med gitar no, og etter 2 år med nylon og 4 med stålstrengar, følar eg at det kunne vore kjekkt med ein el-gitar, sidan eg faktisk ikkje berre speler russisk vals og country.

Så, eg veit ikkje om det vert før eller etter jul (les: julegave), men kanskje nokon kan kome med nokon gode råd? Til opplysning, så vert det ikkje aktulelt med ein morgan begynnarpakke til 2k med forsterkar, men eg hadde håpa å få noko OK til 5k-6k, med forsterkar, helst 5k, men eg kan strekkje meg litt.

Er det nokon som har noko å anbefale? Eg spelar alt frå metal til klassisk (det klassiske brukar eg akkustisken til), så eg er ute etter ein gitar som kan spele alt.

PS: Eg syns Les Paul er veldig fint! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Eg speler mitt sjuande år med gitar no, og etter 2 år med nylon og 4 med stålstrengar, følar eg at det kunne vore kjekkt med ein el-gitar, sidan eg faktisk ikkje berre speler russisk vals og country.

Så, eg veit ikkje om det vert før eller etter jul (les: julegave), men kanskje nokon kan kome med nokon gode råd? Til opplysning, så vert det ikkje aktulelt med ein morgan begynnarpakke til 2k med forsterkar, men eg hadde håpa å få noko OK til 5k-6k, med forsterkar, helst 5k, men eg kan strekkje meg litt.

Er det nokon som har noko å anbefale? Eg spelar alt frå metal til klassisk (det klassiske brukar eg akkustisken til), så eg er ute etter ein gitar som kan spele alt.

PS: Eg syns Les Paul er veldig fint! :)

Gitar: Epiphone Les Paul Studio. Mahognykropp og hals, og limt hals, har en kamerat som har denne, super gitar, 3690 på marios(men ser ikke ut til at de har den på lager),tror det er samme pris på musikkborsen.no.

http://epiphone.com/default.asp?ProductID=...;CollectionID=6

Forsterker: Roland cube 30x

Vi har denne på jobben, super forsterker med diverse ampsimuleringer 1990

Ellers finnes det sikkert brukt rundtomkring, men tror ikke du kan gå mye feil med dette.

http://www.sound1.com/index.html?http&...Produkt_ID=3800

Lenke til kommentar
Kjøpte da en Epi LPS, "brukt" i 14 dager, (plasten satt fortsatt på Pupene og plekterbrettet) for 2500.- her, inkl. porto.

Vil her si bruktmarked.no?

Ellers, :wow:

Arne: Er litt usikker på hvilken farge som er i avataren min, men denne kan jo ligne. Litt dyrere, dog.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Ja, det må du ha gjort då. Sjølv om gitaren ikkje kostar meir enn 3999 hos den andre butikken, så er det likevel eit godt kjøp.

Han kuknne no ha tørka av litt fingeravtrykk då han solgte han, syns eg... :p

Korleis er forsterkarane no for tida? FInst det fleire "lydtypar", eller er det berre plain og med metall-forvengning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...