Gå til innhold

Cod 4: hva velger jeg av PS3 og 360 versjon?


Vallhall

Anbefalte innlegg

Hvordan ødelagt?
Stort sett umogleg å spele. Men ifølge Charlieoscardelta.com foruma, er det akkurat same problema på PS3. Er altså PSN og XBL som er problema.

Så hvorfor ikke putte i posten din at begge spillene har problemer istedenfor å si at det er 360 versjonen som har problemer? :thumbup:

 

 

er ikke xbox live nede da?

mener jeg leste det her ett sted

Vil tro dette har en sammenheng med COD4 sine problemer, og at det sikkert er mer eller mindre i orden når det stabler seg opp igjen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
COD4 online er BROKEN på 360 såfall. Så om du har planar om Multiplayer, som stort sett er 60-70% av spelet, hadde eg gått for PS3 utgåva. Dersom det er betre på PS3 sjølvsagt.

Hvordan ødelagt?

Stort sett umogleg å spele. Men ifølge Charlieoscardelta.com foruma, er det akkurat same problema på PS3. Er altså PSN og XBL som er problema.

Betyr ikke dette at det mest sannsynligvis er spillet sitt feil og ikke maskinvaren? Uansett har det da ikke noen betydning siden den er like dårlig på begge(uten å ha prøvd noen av delene).

Lenke til kommentar
PS3 er like tragisk på online delen som 360 dessverre.

Absolutt ikke. Det der begynner å bli mer og mer en myte. Playstation store har sinnsykt mye å tilby nå for en som nettopp har kjøpt maskinen. Warhawk er søren meg et av de beste onlinespillene noensinne, over alle plattformer. Tekken 5 online følger opp og er like bra. Det eneste de sliter med nå er voicechat kvaliteten, for den kunne vært litt bedre.

Lenke til kommentar

Oi her har folk reagert på mye rart, så jeg får utdype.

Som Akraba sier var det svært mye problemer og bugs spesiellt i går på online delen til CoD4 (må ikke folk glemme hva slags tråder de skriver i), og det virker som når USA begynner for fullt blir det mye ustabilt over hele online opplevbelsen i CoD4.

 

PSN = Mer enn bra nok

CoD4 online= Tydelig at bugs og ustabilitet som har fulgt serien ikke er løst til nr 4, men åh hvor bra når det finner ut at det skal samarbeide.

Lenke til kommentar
Ville gå for PS3 pga 2 ting.

 

1: Den bråker ikke så mye at du må ha volum på max.

 

2: Den går ikke i stykker etter noen dager

1. Nei det gjør den ikke. Nå vet jeg ikke hvor vidt du har vært uheldig med din 360, om du i det hele tatt har hatt en. Men min bråkte slett ikke så mye at jeg måtte ha volumet på maks. Joda, den bråkte litt i meste laget, men ikke mer enn at man ikke la merke til det etter litt tid med spilling.

 

2. Min Xbox 360 hadde jeg ingen problemer med. Den fungerte knirkefritt i det året jeg hadde den. Jeg så ikke så mye som en rød ring. Den ripet ingen av spillene mine. Den overopphetet seg aldri. Den fungerte bare rett og slett. Grunnen til at jeg kun hadde den et år var at jeg solgte den, så ingen tror at den ble ødelagt etter et år altså.

 

Siden du tydeligvis liker å komme med generaliserende påstander gjør jeg det også. Here goes: Siden min Xbox 360 fungerte knirkefritt på alle områder og bråkte lite, må alle andre Xbox 360-er gjøre det ogå. Er ikke generaliseringer gøy? Jeg ville absolutt ikke regne de to argumentene dine som sterke nok til ikke å kjøpe COD:4 til Xbox 360. Men når alt kommer til stykket ville jeg nesten anbefale å kjøpe spillet til PC. ^^

Lenke til kommentar

Ok, da får jeg si hva jeg mener om Larsen's innlegg:

Han skriver:

 

"Ville gå for PS3 pga 2 ting.

 

1: Den bråker ikke så mye at du må ha volum på max.

 

2: Den går ikke i stykker etter noen dager"

 

1. Det må man heller ikke med 360, så det du farer med her er rett og slett løgn!

2. Det gjør heller ikke 360'n. Du kan jo foreta en undersøkelse på det, men regner med du gir blanke. nok en gang løgn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...