Gå til innhold

Cod 4: hva velger jeg av PS3 og 360 versjon?


Vallhall

Anbefalte innlegg

Er forøvrig problemer for begge konsollene OG PC med multiplayeren.

 

"Attempting to connect ...1 ..." anyone? ;)

 

Antas at det fikses ASAP med tanke på at Steam også går live med det i dag.

De har hat serverene nede i dag for oppdatering, så forhåpentligvis vil de problemene være borte i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, da får jeg si hva jeg mener om Larsen's innlegg:

Han skriver:

 

"Ville gå for PS3 pga 2 ting.

 

1: Den bråker ikke så mye at du må ha volum på max.

 

2: Den går ikke i stykker etter noen dager"

 

1. Det må man heller ikke med 360, så det du farer med her er rett og slett løgn!

2. Det gjør heller ikke 360'n. Du kan jo foreta en undersøkelse på det, men regner med du gir blanke. nok en gang løgn!

 

Tjenare :p

 

Vel jeg må ivertfall ha endel lyd på for å overdøve dvd drevet. Endel av oss sitter lenger ikke på gutteromet lenger å spiller men i en stue. Og da er det visse hensyn en må ta. Å spille sent på kvelden med høy lyd blir sjeldent godt motatt ;) Ikke at det er noe galt å sitte på gutterommet altså, savner den tiden! :)

 

Her er et klipp hvor jeg viser forskjellen på Xbox360 og PS3 og ja min engelsk er helt på tryne ;)

 

Om en søker på youtube så finner en rart nok mest klipp av feil med Xbox360, og det meste er ang bråk og ring of death.. Klikk her for ferdig søk på Youtube.com

 

Dette er hvorfor jeg anbefaler Vallhall å gå for PS3 versjonen. Xbox360 er en kjempe bra maskin, men som dessverre er litt ustabil.

 

Men COD4 er et konge spill som er nok like bra på Pc,PS3 og Xbox360! :)

Lenke til kommentar

Ville valgt 360 versionen (som.. jeg har :)) pga at live + cod4 er utrolig bra.

det fant man fort ut av i betaen. Grunnen til at folk har problemer er nok pga at de ikke har fått opp nok servere til å tåle strømmen av folk som spille. samme skjedde jo i Halo også men det kom seg bra fort.

På Xboxen får du achievements som er et pluss også.

 

Og jeg er ikke Ms fanboy.. Vist jeg hadde hatt både ps3 og 360 så hadde jeg gått for 360'en. bortsett fra det jeg allerede har nevnt så er jo spillene helt likt.

Lenke til kommentar
Ok, da får jeg si hva jeg mener om Larsen's innlegg:

Han skriver:

 

"Ville gå for PS3 pga 2 ting.

 

1: Den bråker ikke så mye at du må ha volum på max.

 

2: Den går ikke i stykker etter noen dager"

 

1. Det må man heller ikke med 360, så det du farer med her er rett og slett løgn!

2. Det gjør heller ikke 360'n. Du kan jo foreta en undersøkelse på det, men regner med du gir blanke. nok en gang løgn!

 

Tjenare :p

 

Vel jeg må ivertfall ha endel lyd på for å overdøve dvd drevet. Endel av oss sitter lenger ikke på gutteromet lenger å spiller men i en stue. Og da er det visse hensyn en må ta. Å spille sent på kvelden med høy lyd blir sjeldent godt motatt ;) Ikke at det er noe galt å sitte på gutterommet altså, savner den tiden! :)

 

 

 

Er stor forskjell på en del lyd og volum på max. Hvis jeg skulle hatt volumet på max i min kjellerstue der jeg har hjemmekino'n, så hadde jeg sikkert sprengt trommehinnene mine eller noe sånt. Og jeg er fullt klar over alle problemene med RROD, men tror det er få som har fått problemer etter noen dager.

Lenke til kommentar

Ingen ting å si på ps3-versjonen ihvertfall. Spillet er smooth og har ikke merket noe særlig til framedrops. Nok en gang viser det seg å være produsentene (EA) som feiler med ps3en og ikke motsatt.

 

Anyway; Kjøp det på ps3 så slipper du å ha en flymotor gående mens du spiller (hoho, fanboys burde da denne setningen med ei klype salt).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har lest noen påstander på nettet at en av konsoll-portene kan spille med flere max-players på en server enn den andre. Stemmer dette? Hvis jeg hadde hatt begge konsollene og skulle hatt CoD4 til en av dem, hadde dette spillt en viss rolle.

 

Selv har jeg verken 360 eller ps3, men har CoD4 til Steam :)

Lenke til kommentar

PS3 har vel noen fordeler mtp de dedikerte serverne, men det virker ut som om mange har svært dårlig ping på disse, så hvor stort utslag det har på "bra-skalaen" er vel begrenset.

Noe annet en kan ha i bakhodet ang. de dedikerte serverne er jo sniper/acog problemet, selvom dette blir patchet omgående på 360 versjonen.

 

Grafikk = 99% lik

Framerate = 99% lik

 

Jeg konkluderer derfor med at en bør velge den konsollen som har den beste kontrolleren, evt den du synes har best onlinesystem.

Lenke til kommentar
Det var rykter om at PS3 versjonen hadde støtte for max 18 spillere, men det var bare tull. PC-versjonen derimot har vel støtte for 32 spillere.

 

Når jeg går i serverbrowseren til CoD4 til PC, hender det at noen få har 80 spillere max. Pingen på disse serverne var en annen sak da...

 

Nok offtopic fra meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ikke velg xbox360, fordi jeg ble just DREPT 3 GANGER AV MIN EGEN JÆVLA AIRSTRIKE!! 3 GANGER PÅ EN AIRSTRIKE?!?! Jeg er så forbanna, jeg knakk just xboxlive-headsettet mitt ¤¤%#¤&

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...