Gå til innhold

Cod 4: hva velger jeg av PS3 og 360 versjon?


Vallhall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for svar folkens

 

Ser ut til at det blir 360 versjon da, synd at PS3n snart støver ned, da det jo så å si ikke er et eneste spill som pr idag er bedre enn 360

Hvis dette er et problem så kjøp det til PS3 isteden da. Da slipper den å støve ned.

 

 

Hehe, det kan du si, men samtidig slipper jeg å rote med flere kontroller.

 

 

Er det noen som kan si hvor i landet de enda har Cod 4 på lager til konsoll?

Lenke til kommentar

Ellers- til trådstarter - skjønner du har begge konsoller? Da er det vel så enkelt som å velge den versjonen som du føler har best kontroller og hvor du har flest på vennelista å spille med. Singelplayer opplevelsen skal visst være relativt kort og da blir multiplayer løsningen viktig synes jeg.

 

Har sett utallige videoer nå over nettet og de ser identiske ut.

Endret av Alastor
Fjernet slettet quote + kommentar.
Lenke til kommentar

Prøvde nettopp Timeshift demoen på PS3 og der er kontrollene så langt de beste jeg har prøvd i et fps spill.

 

Det har litt med størrelsen på perspektivet i ett FPS spill hvor bra analoge stikker fungerer. Og i Timeshift ser du verden igjennom en litt mindre linse enn du for eksempel gjør i Counter Strike. Og deretter er mappene designet slik at de passer bedre og for en kontroll også.

 

Jeg begynner virkelig å endre mening fra å syntes at mus og tastatur er best til fps. Det er jo vanligvis det, mus er mye mer presis og kjapp, men det betyr ikke alltid så mye. Når Timeshift har fiender som dekker mye mer av bildet pga de små mapsene så blir det lettere å treffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...