Simenrf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei, jeg når jeg var i Wetlands, så plutselig ble jeg Disconnecta. Når jeg kom inn igjen så så det slik ut Og jeg kommer meg ikke ut derfra! Jeg beveger med langsomt bortover. Står hvertfall på kartet. Det går ikke ann å bruke Heartstone står bare "Can't do that while moving" og jeg kan ikke stoppe heller. Hvordan skal jeg komme ut av denne knipa? Fy fader altså, dette må Blizzard ta tak i! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 /stuck? Hjelpmenyen er ikkje der for moroskuld vil eg tru. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 kommer ingenting når jeg skriver "/stuck" uten " da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så ut som en fin plass det der. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Koman da vær litt hjelpsomme, hva gjør jeg for noe? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så, fra å levle opp i Wetlands før du disconnecter logger du på i The Barrens? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Få noen til å summone deg vekk derfra. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva med å kontakte en GM? hadde samme problemet i Org... GM fiksa det på 123. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så jo ut som en fin plass det der! bare sett deg bakover og nyt utsikten Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Unødvendig post, åpne ticket til gm som du egentlig skal gjøre, står i manualen og. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mener på at det skal bli fikset vist du sletter WTF og evt Interface/Addons mappen. Vet jeg gjor det samme selv en gang for lenge siden, men uansett så er det greit å ta en kopi av mappen/mappene først. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 kanskje påtide å gjøre defencive stance questet som du får på level 10? Lenke til kommentar
maartin Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bytt navn før du tenker på noe annet du. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har opplevd en hel del ganger i det siste at bakken forsvinner. Så kræsjer wow et par minutter etterpå. Men jeg kan bevege meg som normalt før det kræsjer. Det er bare vanskelig ettersom jeg ikke kan se bakken. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kan også være lurt å reparere bowen din den er ødelagt =( Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Unødvendig post, åpne ticket til gm som du egentlig skal gjøre, står i manualen og. Unødvendig post? Er det unødvendig å spørre om hjelp om man ikke vet hva man skal? Da kan man jo like gjerne fjerne en del av forumene her på diskusjon.no Men ja, GM ticket er nok løsningen. Og til trådstarter; Hvordan går det? Kommet deg tilbake? Endret 10. november 2007 av Syncronautus Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Unødvendig post, åpne ticket til gm som du egentlig skal gjøre, står i manualen og. Unødvendig post? Er det unødvendig å spørre om hjelp om man ikke vet hva man skal? Da kan man jo like gjerne fjerne en del av forumene her på diskusjon.no Men ja, GM ticket er nok løsningen. Og til trådstarter; Hvordan går det? Kommet deg tilbake? Ja denne er veldig unødvendig, alle svarer det samme og gm kommer til å si at han skal prøve å slette wtf og interface mappa, og det går ann å lese litt før man slenger i hau poster. Beklager, jeg ser på det her som en tellepost. Tilogmed denne posten var unødvendig. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Bytt navn før du tenker på noe annet du Hørt om CS? Idiot. Endret 10. november 2007 av Simenrf Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bytt navn før du tenker på noe annet du Hørt om CS? Idiot. Navnet er temmelig dårlig selvom. Du bør gjøre defensive stance questet også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bytt navn før du tenker på noe annet du Hørt om CS? Idiot. Ville ikke kalt han en idiot for å påpeke at du har et teit navn som har ingenting med WoW å gjøre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå