Stian-W-H Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg synes det er dumt at TV 2 ikke har gitt ut denne Julekalenderen på DVD. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 50 svelår og de uteliggerene på havets bunn? (eller hvor de var) Med den dialekten så blir det neppe noen dvd Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Så dårlig at det nesten var bra. Men bare nesten. Var åpenbart et forsøk på å utnytte suksessen til The Julekalender, noe den vel ikke lyktes helt med - for å si det forsiktig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Den var helt elendig. Håper ikke Tv2 skal sende den igjen, noen gang.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Nei, den var god. Har musikken pa CD xD Endret 10. november 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kjempeserie , mye bedre enn div andre julekalendere....fikk autografene til hele bandet , minus kapteinen (RIP) Serien fortjener dvd med bonus-stash (intervjuer , cut scenes etc) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 MS Svelo =D Gad, som jeg savner den serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Trond : E det nokken..... Roger : .....som ikkje e betalt ?! Regel #1 : Ikke kjøp såkalt svelebakepulver av motorsyklister Regel #2 : Hvis det kommer en mystisk type , spør om vedkommende kan "legitimasjere" seg Regel #3 : Hvis en person ikke får puste , legg vedkommende i "stabilt samleie" (i følge Roger lol) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den julekalenderen var jo fantastisk bra! Men dei burde ikkje knuse det gode minne om den med å sende den på nytt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg elsker Julefergå. Lasta den ned for noen år siden, men mista den selvfølgelig >< Savner den nesten like mye som jeg savner Den Gyldne Hane og The Julekalender, dialekta var herlig, og musikken... <3 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Husker den. Vurderer nesten å bestille DVD-en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kapteinen var diggest =D Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den julekalenderen var så utrolig dårlig, selv den danske julekalenderen som gikk i fjor var bedre. Håper de blir å sende The Julekalender igjen snart, den synes jeg var utrolig bra! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den julekalenderen var så utrolig dårlig, selv den danske julekalenderen som gikk i fjor var bedre. Håper de blir å sende The Julekalender igjen snart, den synes jeg var utrolig bra! Kva var det i fjor? Husker ikkje den eg Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Uhm, tror det het Valhall. Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noen som vet hvor man kan få tak i Julefergå på DVD? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Er det noen som vet hvor man kan få tak i Julefergå på DVD? litt synd at dei ikkje selger den lenger Endret 4. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg husker kun serien og det med svelene ikke noe videre, kunne vært morsomt å se det igjen. Personlig synes jeg det er koselig med et gjennsyn med Olsenbanden denne julen. Lenke til kommentar
xmunkyx Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 He dvden:D men cden e vekk:( noken so veit kor den kan kjøpast? beste julekalendaren! grunnen til at tv2 ikkje sende den fleire gonga e fordi når den gjekk so va meste parten av dei so digga den sunnmøringa so passa ikkje å vise noke so berre sunnmøringa likte:/ sunnmøring skjøl å ej digga den:D men ekje so monge so digga å sjå vasselina eller olsenbanden 5år etter kvarandre:P ikkje diss dialekta:P stolte ta den:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå