edderkoppen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei. Kjøpte dette skjermkortet for ikke så lenge siden. Det funket veldig bra til Call of duty 4. Men går bare på low på grafikken i Crysis:( Jeg lurte på om det er noen her som har tips til hvordan jeg kan forbedre grafikken uten å kjøpe nytt, har ikke penger:( Kan jeg overklokke det å presse kortet? pliiis trenger hjelp! Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tror du heller skal prøve deg i overklokkings delen av hardware forumet. Tviler på du får så mange flere fps ut av det skjermkortet. Du finner sikkert noen program til overklokking på www.guru3d.com eller du kan bruke ATI sine egne drivere. Skal være en funksjon der og. Endret 9. november 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Prøv AtiTool eller Rivatuner og jobb deg oppover. Husk å følg med på temperaturen. Når den er for høy eller artifacts oppstår klokk litt ned. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå