Seig2 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg har kjøpt meg en Eizo 24" (2431W). Forøvrig virker dette som en meget bra skjerm, men jeg har til nå kun fått testet den med min bærbare pc og den analoge kabalen..og kan merke bittelitt støy og reflekser (spesielt ved sort mot hvitt). Tror dere dette problemet vil forsvinne ved overgang fra analog til DVI ? Kan jeg forvente bedre bilde? Noen som har samme erfaring med lcd-skjermer ? (Til neste uke får jeg en ny stasjonær pc med DVI, men frem til nå har jeg bare min gamle bærbare å teste skjerme med.) Takker for svar Endret 9. november 2007 av anselmo Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 du vil nok merke forbedring i bildet ja, merket stor forskjell da jeg gikk fra vga til dvi på den gamle lcdskjermen min. Jeg har samme skjerm som deg og bruker den med DVI og bildet er sylskarpt. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har sett dårlig bilde ut av laptopper sammenliknet med stasjonære, så det er absolutt mulig du vil bli veldig overrasket. Spesielt iNTEL GMA / onboard grafikk. I tillegg kjører du massive 1920x1200 analogt på en sylskarp LCD som synliggjør praktisk talt hver pikselfeil - jepp, det kan bare bli bedre med DVI Det kan jeg garantere deg. Forvent null skygger, null støy og mer levende piksler. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takk for god og kjapp besvarelse! Min nye stasjonære pc (som hovedsaklig skal benyttes til kontor/bildebeh. etc) har et Asrock ConRoe945G hovedkort med integrert skjermkort. For å utnytte skjermen min maksimalt (for best mulig bilde). Bør jeg gå til innkjøp av et eksternt skjermkort ? Hvis ja, hvilket ? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 så lenge du bruker DVI vil vel bildet bli helt likt uansett hvor billig grafikkortet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå