jt1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har en ipod med fargeskjerm ca. 2 år gammel. Den er oppgradert med nyeste fw. Problemet er at denne ikke er veldig god venn med min nye PC med Vista. Hver gang jeg prøver å starte opp PC-en med ipoden tilkoblet, får jeg bare en svart skjerm. Hver gang jeg kobler til ipoden, får jeg beskjeden: Vil du skanne og reparere "JLS" ipod? Noen som har hatt liknende problemer med Vista? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Starter du opp PC-en med ipod tilkoblet da? RandiA Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 mhm.. ekke noe problem det... husk at d trengre itunes for å syknroisere med ipod'en og visse usb dingebomser hindrer PC-er i å boote op når de er koblet til. det skanne problemet er enkelt, trykk fortsett uten å skanne Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ipoden står i en dockingstasjon derfor er den tilkoblet når jeg starter opp PC-en... Kjedelig å måtte trykke på "fortsett uten å skanne" hver gang jeg kobler til ipoden. Noen som har noen løsning på problemt hadde jeg blitt en glad mann! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjent feil. Kjør windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå