Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Hei :)

Trenger noen gavetips til damen. Har tittet her og slikt, og fant et fra Ethernet, som sa at et innrammet bilde ville være en god idè. Hun har vært på ferie en stund og kommer snart hjem. Dagen før bursdagen. Har ikke så altfor mye penger, men...

Hun blir 15 år.

Ikke si "du kjenner henne best". Joda, men jeg har gått tom for forslag :p

Takker for hjelp :)

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn. Jeg må komme opp med andre idéer :ermm:

Du kan jo for eksempel.. hmm :hmm:

Be ho med på kino, og ta henne med hjem etterpå.

Du kan gi henne blomster sammen med bildet (tror egentlig det holder for henne :))

Du kan skriv et brev til henne med en analog penn, og les det for henne. Hu kommer til å begynne å grine :wee:

Du kan be henne med hjem, og server den flotte kaken du på forhånd har laget. (Trenger ikke være så jævla fin, tanken som teller :p )

Tror man kan få sølvsmykker som ikke er så altfor dyre. Gravèr inn initialene deres? :) F.eks et hjerte med forbakstavene deres i :thumbup:

edit: Nå er jeg tom og :p

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tar å stjeler denne tråden jeg, framfor å lage meg en ny en. Har funnet meg en flott jente, og vi er vel på god vei til å bli sammen - men det er ikke "offisielt" enda. Hun har bursdag nå veldig snart, og jeg trenger tips for hva å gi. Tingen er at jeg er ikke helt sikker på om dette forholdet kommer til å vare så altfor lenge, siden hun mest sannsynlig kommer til å reise vekk noen mnd i sommer pga arbeid på hotell i sydenlandet. Jeg er ikke noe fan av dette "avstandsforhold" greiene, så da kommer det nok til å stoppe opp for oss. Hun blir 22 år og jeg er 23 hvis det skulle ha noe å si. Siden vi ikke er helt ilag enda, syntes jeg muligens det blir for overdrevet å gi et smykke eller noe lignende. Tenkte kanskje det klarte seg med en bukett blomster (roser da vel?), og en liten ting attåt som f.eks en bamse. Spurte henne såklart hva hun ønsket seg, og fikk tilbake "en klem". Burde vel nesten spante i noe mer? Ta med ut på middag etc er for tiden utelukket pga jobb. Hvis noen har noen bedre tips til hva jeg kan gi er det bare å skyte løs. Trenger forresten ikke kommentere dette at det kanskje blir et kortvarig forhold, det var bare litt avsporing fra min side.

Lenke til kommentar
Tar å stjeler denne tråden jeg, framfor å lage meg en ny en. Har funnet meg en flott jente, og vi er vel på god vei til å bli sammen - men det er ikke "offisielt" enda. Hun har bursdag nå veldig snart, og jeg trenger tips for hva å gi. Tingen er at jeg er ikke helt sikker på om dette forholdet kommer til å vare så altfor lenge, siden hun mest sannsynlig kommer til å reise vekk noen mnd i sommer pga arbeid på hotell i sydenlandet. Jeg er ikke noe fan av dette "avstandsforhold" greiene, så da kommer det nok til å stoppe opp for oss. Hun blir 22 år og jeg er 23 hvis det skulle ha noe å si. Siden vi ikke er helt ilag enda, syntes jeg muligens det blir for overdrevet å gi et smykke eller noe lignende. Tenkte kanskje det klarte seg med en bukett blomster (roser da vel?), og en liten ting attåt som f.eks en bamse. Spurte henne såklart hva hun ønsket seg, og fikk tilbake "en klem". Burde vel nesten spante i noe mer? Ta med ut på middag etc er for tiden utelukket pga jobb. Hvis noen har noen bedre tips til hva jeg kan gi er det bare å skyte løs. Trenger forresten ikke kommentere dette at det kanskje blir et kortvarig forhold, det var bare litt avsporing fra min side.

Istedet for å ta henne med ut på middag, hva med å lage middagen selv? Eventuelt sammen? Det er jo veldig koselig, men allikevel ikke en altfor seriøs gave for et forhold i et tidlig stadium. I tillegg kan du jo leie en film innenfor en sjanger du vet hun liker, som dere kan se sammen.. Jeg trenger vel ikke nevne visse andre gleder du kan gi henne litt senere på kvelden? Lykke til ;p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...