Gå til innhold

8800Gt utsolgt over alt?

Keff

Anbefalte innlegg

Er dette kortet umulig å få tak i her i Norge p.d.d.(09.11) , eller er det bare jeg som er SINNSYKT dårlig å lete. Vet det er på lager i DK, men det blir for dyrt... Er det noen butikker som har bekreftede datoer, eller må jeg fortsette å se "ubekreftet 3-2000(!!) dager" i en evighet fremover. :(

Endret av Keff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digital impuls i Oslo hadde 20-50 kort inne i dag morgen, men alt var brent vekk før ca kl17.

PCutstyr hadde bekreftet 11.11.07 eller 13.11.07 men nå står det plutselig ubekreftet 23.11.07 eller noe.
Kanskje alle kortene som "skulle kommet" er utsolgt, og det er derfor, ellers er det sleip salgs taktikk.

Ser MPX har bekreftet dato:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87022

Fra igår til idag stillte MPX opp prisen med 150kr.

Skal du bestille, bør du sjekke at det er lett å avbestille, altså om de ikke får det inn.
Hos PCutstyr er systemet helt ræva og du må sende dem mail for avbestilling/ sletting av ordre, og mailen virker det ikke som de leser....

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Digital impuls i Oslo hadde 20-50 kort inne i dag morgen, men alt var brent vekk før ca kl17.

PCutstyr hadde bekreftet 11.11.07 eller 13.11.07 men nå står det plutselig ubekreftet 23.11.07 eller noe.

Kanskje alle kortene som "skulle kommet" er utsolgt, og det er derfor, ellers er det sleip salgs taktikk.

Ser MPX har bekreftet dato:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87022

Fra igår til idag stillte MPX opp prisen med 150kr.

Skal du bestille, bør du sjekke at det er lett å avbestille, altså om de ikke får det inn.

Hos PCutstyr er systemet helt ræva og du må sende dem mail for avbestilling/ sletting av ordre, og mailen virker det ikke som de leser....

Ja de vet å utnytte tørstige "norrgrabbar". For min del kan de kysse meg midt i den delen som er høyest når jeg plukker blåbær!

:sick:

MEN, jeg får vel hive meg på bestilling jeg og da. :roll:

Takker

Lenke til kommentar

Ahr, ikke bestill fra DigitalImpuls. Er ute etter 8800GT selv, og så på digitalimpuls at de hadde 5-10 kort. Så bestilte jeg, og alt så bra ut, men plutselig er det ikke inne lenger. Og DigitalImpuls sine sider er forresten rotete med null info om kansellering, sendte en mail tidligere i dag om kansellering.

Lenke til kommentar

Har bestilt fra netshop den 8. Da stod det at det kom inn den 9., men nå står det plutselig 12.11. Tipper de kommer til å endre det igjen til 23.11...

Det er faen meg helt håpløst, kan jo snart avbestille og ta et av de nye som snart kommer i stedet. Det burde da ikke være så vanskelig å holde seg oppdatert på når kortene kommer inn.

Lenke til kommentar

Er nok ikke bare Norge det er sånn,bor i Sverige og finn mitt BFG 8800 gt oc kort i går,der er det lite på markedet og enda færre på lager,de som vil spille Crysis med dette kortet og har stor skjerm blir nok litt skuffa,kan ikke kjøre med noe større oppløsning på dette kortet uten at det hakker grusomt,kraftkrevende spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...