Gå til innhold

BF fryser seg under spill. må skru av med power-knapp

Anbefalte innlegg

takk, prøver nå.

en ting til, jeg tror ikke det er nettet som gjør det, for det skjer under singleplayer og.

Jeg har søkt lit på nettet for deg og det så, ved første øyekast, ut som om MSI ikke har levert et hk som heter MSI MS-7293.

MSI har på sine sider ikke et hk som heter MSI MS-7293. Derfor er det vanskelig å finne driveren der.

Firmaer som Dell og Fujitsu Siemens får ofte andre firmaer til å lage komponenter til seg og gir de egne navn. Det er trolig det som har skjedd her.

Kan det stemme at du har en ferdigbygd pc fra en av de store leverandørene? Kanskje en Fujitsu Siemens SCALEO?

hehe, ja, jeg har en ferdig bygd pc fra fujitsu siemens, grunnen er at pappa jobber i Siemens, nå jeg får den en smule billigere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle Hardware produsenter burde satse litt mer på Deskupdate som Fujitsu-Siemens har, det søker gjennom systemet ditt og finner ut hvilke drivere PC-en trenger. :)

oi oi, hvor ligger det da?

takk, prøver nå.

en ting til, jeg tror ikke det er nettet som gjør det, for det skjer under singleplayer og.

Chipset driverene løser problemer som er knyttet packetloss som man kun får på nett, ikke singleplayer.

Tror ikke du trenger nye drivere.

så det er ingenting å gjøre da? :cry:

Lenke til kommentar
takk, prøver nå.

Chipset driverene løser problemer som er knyttet packetloss som man kun får på nett, ikke singleplayer.

Tror ikke du trenger nye drivere.

så det er ingenting å gjøre da? :cry:

Det er det sikkert. Vi må bare finne ut hva problemet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...