Aak1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kritkk? Noen sier jeg trenger et fokuspungt, og noen sier jeg trenger mer lys til venstre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og noen sier at du må vaske pianoet Jeg tror det hadde fungert bedre om lyset hadde treffet note-arkene. Jeg ville også croppet litt anderledes; fått med toppen av nevnte ark, og litt mindre av det sorteste nederst. Tom Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Stilig bilde, jeg syntes det er litt mystisk, men er enig med de som sier det trengs mere lys til venstre, sånn at bildet blir mer balansert. Men et veldig kult bilde Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Blikket mitt blir trukket til høyre, og der har det vel egentlig ingenting å gjøre Er enig med både Tom og Disco- her, det er ett stilig bilde, og liker den eldete looken du har fått på den. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 jeg skal ta et nytt bilde, hvor jeg skal prøve å få belysningen på notearket. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skulle gjerne sett bittelitt mer luft over notetarket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå