Mato Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) hei jeg begynte og skulle re partisjonere hardisken min til og instalere ubuntu. jeg rotet et eller annet til og nå er disken ikke riktig partisjonert , altså den er ikke partisjonert i det hele tatt , jeg har ikke formatert den , jeg trykket på start , og avsluttet med en gang . er det mulig og "gjennopprette" partisjonen på noen måte , hadde tengt og beholde win som dual boot + at det ligger noen få filer der som jeg ikke kunne flytte over på den externe disken ( sørens fat32 filsystem ) raske svar er kjempe kjapt , og er det ikke mulig så får jeg vell bare ta hele disken til ubuntu og prøve meg med noen undeleting tools for og se om jeg finner noe , og la windows være tapt for alltid .... Endret 9. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva mener du med at du trykker på "start". Men du "ja, start formatering", men at du trykket på avbryt like etter? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) noe sånt ja , jeg ser at gParted har en funksjon som heter Check og Repair partisjon , noen som har noe formening om dette vil fikse problemet EDITda satser jeg på at en repair fikser det lille problemet jeg lagde meg selv . huske og lese instruksjoner fra nå av ^^ EDIT2: Funket , takk gud , Endret 9. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå