kentove91 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei.. jeg feirer litt på fårhånd med at jeg snart har min 100 post hvor mange har du? akkurat nå har jeg fixa PC-en etter et stoooort angrep av spyware.... noen som vet hvordan disse kommer til?? altså hvem lager dem ovs ovs.... og hvorfor? enkelte virus/spyware gjør jo bare PC-en tregere..... Plis ikke fløtt posten min. hoved spørsmålet er der oppe Litt of-topic vet det skal være en annen plass men slenger den in hær er ikke så nøye om jeg ikke får svar. jeg leter etter en slags driver til mitt hovedkort sån at jeg får USBene til og funke.... de er 2.0 men er ikke det uten driver? skjekk posten min bare og klikke på meg... så finner dere den. altså hva den heter... trenger direkte link til download. Endret 9. november 2007 av kentove91 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Snart en stengt post og, tenker jeg. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 OI, jeg tenker visst det samme som deg jeg..! Rart hva? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 trist... ville bare se om det var noen med VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG mange poster Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Simen1 OOOOOHHHH MYYYYY GOOOOOOOOOOD..... skjønner at han er forum styrer...... xD Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har simen rekorden?? Vet der er flere med over 20.000 poster.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Simen1 OOOOOHHHH MYYYYY GOOOOOOOOOOD..... skjønner at han er forum styrer...... xD Han har noen innlegg bak seg ja. Er det om å gjøre å ha mest innlegg for deg? Konkuranse? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Simen1 OOOOOHHHH MYYYYY GOOOOOOOOOOD..... skjønner at han er forum styrer...... xD Han har noen innlegg bak seg ja. Er det om å gjøre å ha mest innlegg for deg? Konkuranse? Tja... men da har jeg tapt for leeeenge siden..... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Simen1 OOOOOHHHH MYYYYY GOOOOOOOOOOD..... skjønner at han er forum styrer...... xD Han har noen innlegg bak seg ja. Er det om å gjøre å ha mest innlegg for deg? Konkuranse? Vel postcounten er nå der så det ville jo ikke være rart om enkelte ser på det som konkuranse, selv ser jeg på det som en indikator på potensielt kunnskapsnivå Vi har forresten et eget gledesutbrudd forum her på forumet... Edit: Forum og ikke tråd... Endret 9. november 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Føler man å feire noe kan man benytte Gledesutbrudd. Om man har spørsmål om virus o.l. kan man opprette en egen tråd om det i Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Og når det gjelder hjelp til å finne drivere til hovedkort, så holder det med en tråd om dette i riktig kategori. Så da stenger jeg denne før tråden glir helt ut i off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg