nokirar Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg bestilte xbox live gold for å bruke det dær og da for jeg tenkte att det var vel ikke noe problem å downgrade til sølv igjen. Men nå har jeg ett gullmedlemskap som jeg nesten ikke bruker men helst vil bli kvitt. Jeg finner ingen steder på siden å gjøre det på som dere sikkert skjønner er det meget irriterende og veldig idiotisk! Det burde være enkelt som det er på alle andre slike ting jeg har blitt med på før. Kan noen fortelle meg om man kan downgrade hvis det går an i det hele tatt! såklart brukte jeg google for å finne ut og jeg fannt dette. Men jeg tenkte jeg skulle sjekke med dere. http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26011059 Endret 9. november 2007 av nokirar Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hvorfor vil du downgrade egentlig? kan da ikke skjønne at den er i veien på noen måte. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du må ringe kundeservice Lenke til kommentar
nokirar Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg vil downgrade fordi det koster penger Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg vil downgrade fordi det koster penger Du betaler jo bare for 3 eller 12 månder i slengen( mener jeg?) Da er det vell bare å vente til det er utgått. ( Hvis det er slik ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå