Athey Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei. Ettersom skjermkortet mitt (Geforce 7900GT 256MB) streiket, leter jeg etter et nytt skjermkort. Jeg har ikke mye peiling på sånt, så derfor spør jeg dere i hardware avdelingen. Jeg vil helst ha et kort i prisklassen 1-1,5k. På forhånd takk Mvh Athey Endret 9. november 2007 av Athey Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hvis du kan strekke deg bittelitt (~200 kroner) kan du få et skjermkort som er hakk i hel 8800 GTX. Ville rett og slett ikke kjøpt et skjermkort i den prisklassen nå. EDIT: Når jeg tenker meg om er 1950Pro et godt alternativ i 1k-klassen. De nye mellomklassegrafikkprosessorene er ikke noe å skrive hjem om ... Endret 9. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
Athey Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takk. Men hva med de nye ATI kortene? Er de noe å satse på? Jeg har hørt at de skal være billigere... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Takk. Men hva med de nye ATI kortene? Er de noe å satse på? Jeg har hørt at de skal være billigere... Mener du disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå