Bortreist Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Se signaturen min for hardware specs... Problemet mitt er at når jeg skal spille BF1942 så stopper det opp, og PCn restartes. Men tidligere har det ikke vært noen problemer å spille dette spillet. Det kan virke som det er driverens feil. Men jeg har flere ganger formatert harddisken og innstallert alt på nytt, med de nyeste 4in1 driverne fra VIA, og den sertifiserte detonator 40 driveren fra nvidia. Allikevel ingen forbedring. Noen råd? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Står ikke noe om OS, men i 2000/xp.. høyreklikk på my computer > properties > advanced > startup and reco... huk vekk atomatisk omstart... Da vil du få en lekker blåskjerm i stedet som vil gi deg en del info og pekepinner.. mvh G Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Tja du har oppdatert chip settets driveren og skjermkort driveren, men har du glemt selve spillet og winupdates? Kan være noe som er galt i selve spillet og winupdates bør du skjekke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er det et Gainward GeForce4 Ti4200..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå