gorber Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da må du lære deg å bruke litt penger:-) Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Haha, kan være lurt å spare.. Jeg prøver å spare så mye som mulig da.. Men så hvis jeg har over en viss sum så tar overformynderiet kontroll over pengene bare? De tar det liksom ikke det fysisk og sperrer av bankkontoen min og sånt så jeg ikke kan ta ut noen penger og sånt..? Endret 12. november 2007 av Anixion Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Et stk. kort og meningsløst innlegg er fjernet. Ikke kommenter denne posten. MVH KVTL Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Arv, gave, gevinster, forsikringsutbetalinger eller andre midler i form av kontanter, innestående på bankkonto, skifteutlegg eller verdipapirer skal overlates til overformynderiets forvaltning. Bare for å poengtere det du burde lest selv i linken jeg ga deg. Ettersom at dette er penger du selv har tjent ved eget arbeid har du ingenting å frykte. Hadde det vært gqave fra Bestemor eller arv fra onkel i Amerika, derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå