Gå til innhold

1-4 spillere PS3 spill: tips?

Shila81

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har fått meg PS3, tenkte at det kunne være kjekt å spille flere ilag, noe som ikke er så lett på 1 PC.

Men jeg er litt skuffet over at det ikke er så mange spill med mulighet for flere spillere?

Er jeg helt på jordet, eller må en online for å kunne spille mot andre. Og hvis en så går online, kan en spille mot en som sitter på samme PS3?

Hva med de som har PS2, går det ann å spille online med de (hvis en har samme spill :)

Vet det er noen spill for flere spillere på PS3, lurte på om noen kunne gi meg noen tips. F.eks bil-spill (som GT4) eller skytespill (som Halo)

Hilsen ny eier av PS3

(skal få den på nett, men må skaffe meg en trådløs ruter, har ADSL, så hvis noen har tips på hva jeg skal kjøpe, så kom gjerne med de, jeg er helt grønn på dette :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pixeljunk Racers. Opptil 7 spillere på samme konsoll garanterer høy stemning! :thumbup:

Haha, skulle akkurat til å spørre etter et bilspill :)

Noen andre bilspill?

Pixeljunk Racers er i bunn og grunn ikke et bilspill. Man styrer ikke bilen i svinger, bare forteller den hvilket spor den skal kjøre i.

Som nevnt tidligere så er Resistance: Fall of Man et godt valg om man vil spille flere på en konsoll. Støtte for 2-player coop og 4-player deathmatch. Snart kommer jo også Singstar, og etter hvert Rock Band, der vil det også være multiplayersstøtte.

Lenke til kommentar

Når du kommer deg online er det også ett par download-spill som kan spilles multiplayer på konsollen..

Warhawk er ett av de mest populære online-spillene, der er det 2-4 spillere offline, eller 2-32 online... Det er vell det eneste spillet jeg vet om der du kan spille online mot 28 andre, samtidig som 4 spiller på din skjerm i splitscreen..

Calling All Cars (1-3 spillere på en konsoll, eller på nett mot andre)

Tekken 5: Dark Resurection (Død over tommelltottene) (1-2 på ein konsoll, eller mot andre på nett)

GripShift (1-4 spillere)

CaC kostet 40 når jeg kjøpte, Gripshift har jeg ikke kjøpt selv om jeg har hørt mye bra om det, Tekken 5 koster 160, usikker på om du ennå kan kjøpe singleplayer/offline multiplayer-versjonen til 80, hvis du kan det så ligger ihvertfall oppgraderingen til online multiplayer til nye 80 kroner. :)

Formula One Championship edition er bare 1 player offline, men 2-11 spillere via network play står det på esken, men har ikke pakket ut spillet av plasten ennå så er usikker på hvordan det virker.

Hack'n slash spillet, Untold Legends: Dark Kingdom er bra multiplayer offline (2 spillere), jeg spilte det i lag med en kamerat og det var ganske gøy, da løper du rundt på skjermen to stykker og kriger som i Baldurs Gate-spillene på PS2. Det er 1-4 spillere i network-play.

Det er dritkjedelig å spille åleine, men om du har en å spille ilag med så vil jeg anbefale det.

Marvel Ultimate Alliance ligner forøvrig litt på det, og det er 1-4 spillere, men det er hundre ganger dårligere. Har bare prøvd det på single-player, da det var for dårlig til å spille med en venn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...