yj Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei.. Har lastet ned diverse fra nettet og en av disse forundrer meg litt. Istedet for 1 stor pakket fil er det 27 filer med akkurat samme størrelse.? Hvordan er dette laget og hvordan får jeg det tilbake til en "normal" fil ?? mvh Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kanskje komprimert i rar format? enten .rar, .r01, r02 osv eller filnavn01.rar, filnavn02.rar osv. For å pakke ut dette trenger du et program som støtter rar, feks. WinRAR. Lenke til kommentar
yj Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Takker, så enkelt.. Dette er vel noe som henger igjen fra diskett tiden... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er som regel delt opp slik for f.eks å kunne lastes opp p åfildelingssider som rapidshare. Jeg anbefaler for øvrig 7-zip som pakkeprogram, bedre enn winrar og dessuten opensource (og gratis). For å pakke ut alle disse filene så holder med at du høyreklikker på den første filen (f.eks den som slutter på 001) og pakker ut den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå