chil Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hvor finner jeg en gratis server og ha en liten hjemmeside på, ca 20mb og helst uten reklame. takk for svar Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 http://www.home.no/ Jeg finner home.no meget ustabilt. Lenke til kommentar
chilli Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 home.no kan være ustabil ja. Du må selvfølgelig bruke ftp klient for å koble til, gjennom websiden er dette et stort mas. Litt kjedelig når du må prøve 10 ganger før dreamweaver klarer å koble seg til. fordelen er ingen reklame, untatt en banner på gjestebok siden. Spørs hvor lenge dette varer. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 http://www.home.no/ Jeg finner home.no meget ustabilt. Enig, må som regel knote med FTP clienten 10-15 ganger før den får logget seg inn Men det er jo gratis, så man skal ikke klage :wink: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 www.digitalrice.com php cgi 10MB plass tror jeg ftp n0ll reklam Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har har brukt home.no.net nå i snart 3 år og aldri hatt problemer med ftp klient. jeg har brukt wsftp. Synes heller ikke siden har vært ustabil Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har har brukt home.no.net nå i snart 3 år og aldri hatt problemer med ftp klient. jeg har brukt wsftp. Synes heller ikke siden har vært ustabil home.no er ikke det samme som home.no.net Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Enig, må som regel knote med FTP clienten 10-15 ganger før den får logget seg inn Men det er jo gratis, så man skal ikke klage :wink: Akkurat det har jeg også hatt problemer med i det seneste, aldri før. Men både Home.no og Home.no.net(start) er bra. Kan også nevne tyske Freenet Det er gratis reklameløs hjemmesideplass med e-mail. Er ikke sikker hva størrelsen er, men hos dem tillates det meste, hvis man er ute etter det :-? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 er det ein plass med frontpage2000extensions kansje da? -Kim- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå