Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVa å gjøre en fredag?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 17 år, og har sikkert samme problem som andre her inne:P Har lite å gjøre på om fredags kveldene.

 

Blir ALDRI spurt på fest, eller bare henge hos kamerater. Skjønner det egentlig ikke, jeg er ikke sosialt ute av form for å si det slik, er venner me mange folk på skolen, men ingen spør meg om jeg blir med på fest eller noe. Føler det er litt dumt å spørre " få bli med da" Ikke e eg gammel nok til å kjøpe drikke selv, har aldri drukket før heller. Skjønner det ikkje, alle de gode kompisene e på LAN hos en i deres klasse som ikke liker meg, leava raid i wow og noe greier... så wtf skal eg gjøre? Jentene eg prøver å få kontakt med e opptatt med venniner og greier som eg ikkje kjenner, vil liksom ikkje presse meg innpå de, kjenner ikke de alt for godt :( Sliter litt med dette her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ser du er aktiv med wow- slutt med det- og finn på noe annet :new_woot:

 

2. Spørr venna om dere skal finne på noe eller gå på fest sammen.

 

3. Arranger en fest?

 

4. Skaffe drikke er jo ikke akkurat vanskelig.

 

5. Ellers på en fredag kan man- gå på kino, spise god mat med familien, drikke, spille(når man ikke har noe å gjøre), gå ut med venner, trene. Er så utrolig mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Spiller utrolig lite wow, syter kanskje her fordi eg har vært syk siden tirsdag og sitter litt i kroppen enda.

 

Trene er noe eg e go på, og det kan man se ganske godt, er nok bare mine desperasjonske tanker som våkner til livet igjen, fiksa nettopp date i måren, håper det går bra ^^ blir nok tv med Gullrekka med Familien i dag ja. Jaja herlig at folk e her å svarer

Lenke til kommentar
Spiller utrolig lite wow, syter kanskje her fordi eg har vært syk siden tirsdag og sitter litt i kroppen enda.

 

Trene er noe eg e go på, og det kan man se ganske godt, er nok bare mine desperasjonske tanker som våkner til livet igjen, fiksa nettopp date i måren, håper det går bra ^^ blir nok tv med Gullrekka med Familien i dag ja. Jaja herlig at folk e her å svarer

Jasså, en date sier du- kino eller spise?- eller noe annet?

 

Lykke til i alle fall.

 

Blir sikkert kos med familien ja;)

Lenke til kommentar

Når du først spør folk om du kan være med, så skjer det nok igjen..

Men enda bedre om du gjør noe crazy på festen, så kommer det nok maaangee invitasjoner (etter det jeg har opplevd)

Som sagt, så er det lett å skaffe seg nye venner (damer å :p ). men du sier at du ikke får noen invitasjoner, så da er det nok ikke du som tør spørre ?

Ikke drekk deg drita så du ikke husker noe dagen etterpå, jeg gjorde det første gangen.. Husker jeg ble kvalm neste gang jeg skulle drekke en liten slurk... Tok litt tid før kroppen tålte det igjen .. . .

 

Ellers så er det masse annet å gjøre enn å drikke ;) use ur fantasy..

 

EDIT: Bugga på PC-en, så jeg så bare 2 poster :S

Endret av MainG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...