kentove91 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei... jeg har engelsk windows xp pro... og jeg vil ha norsk... går det ant og bytte til norsk uten og formater og instalere?.... jeg mener dette gjør jo at jeg må lære tastaturet på nytt.. kan heller ikke skrive æøå.... (-.-) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Flyttes til Windows XP-forumet Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Flyttes til Windows XP-forumet Takk Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Man kan bruke såkalte MUI-pakker for å legge på et valgt språk. Dette er antakelig knyttet til firmaer og ikke privatpersoner. Vil derfor tro at om du ønsker å bytte språk, så er det nok behov for å reinstallere med norsk XP Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Man kan bruke såkalte MUI-pakker for å legge på et valgt språk. Dette er antakelig knyttet til firmaer og ikke privatpersoner. Vil derfor tro at om du ønsker å bytte språk, så er det nok behov for å reinstallere med norsk XP Ingen muligheter for og bare få fixa sånn at tastaturet mit i allefall har æøå.. eller norsk konfigurasjon? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Joda , det skulle være fullt mulig: Kontrollpanel->Innstillinger for region og språk->Språk Klipp på Detaljer.. (under Teksttjenester og......). Der har du mulighet for å konfigurere dette. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Har zboard.... den har æø men ikke å.... men det går fint... men denne engelske konfigurasjonene er til og bli gal av.. spesigjelt når jeg har et tastatur som er basert på europa.... altså.... ingenting stemmer med det som står på tastaturet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå