akkapakka Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei. Mitt forslag her kunne være at dere viste artikler fra Akam.no siden jeg besøker Foto forum. Og gjøre det slik med de andre forumskategoriene, dette kunne være relevant. Bra om dere gjør det. Eller gir valg til brukeren om hva han/hun kan velge å vise. Takk på forhånd. Lykke til med forum, kjempe bra innsats av de flinke moderatleder og administratorer. PS: Beklager for Paint bilde, tar for lang tid å åpne Photoshop. Men skal passe på dette til neste gang Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det var rart... Når man er på film-forumet er det bare Kulturo sine saker som ligg øverst. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 samme med mobil-forumet, bare amobil sine saker der. på programvare derimot er det i skrivende stund en fra kulturo, en fra gamer og en fra hardware. enten så er det en grunn til det, eller så er det ingen som har merket det/brydd seg om det før. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det skulle vært saker fra Akam og der, hvorfor de ikke er det må jeg nesten undersøke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sjekk også hvorfor amobil sine artikler ikke er oppdatert, er kun gamle artikler der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Alt dette skal nå være fikset. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 mobildelen har fått amobil-artikler, men programvaredelen har diverse (ikke bare hardware), og bildelen har ikke amotor-artikler (vet ikke om det er meningen). det er de jeg har sjekket nå, vet ikke om det er meningen, eller om det er en glipp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg