Kvendset Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har et bilde jeg skal forstørre og få skrevet ut på en alu-plate (hos allkopi). Det jeg lurer på er hvor stort dere tror man kan fremkalle dette bildet (vedlagt) uten at det blir kornete. Lurer også på å foreta et par endringer til på bildet før jeg sender det inn, så hvis dere har tips der så tar jeg gjerne imot. (Må sikkert få de mørke partiene i bildene mørkere, slik at alt uten himmelen blir så godt som helt svart...) Er det noen som har erfaringer fra alu-plate kopiene hos allkopi?? Takker for svar. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har et bilde jeg skal forstørre og få skrevet ut på en alu-plate (hos allkopi). Det jeg lurer på er hvor stort dere tror man kan fremkalle dette bildet (vedlagt) uten at det blir kornete. Lurer også på å foreta et par endringer til på bildet før jeg sender det inn, så hvis dere har tips der så tar jeg gjerne imot. (Må sikkert få de mørke partiene i bildene mørkere, slik at alt uten himmelen blir så godt som helt svart...) Er det noen som har erfaringer fra alu-plate kopiene hos allkopi?? Takker for svar. Naboen min skrev ut et S/H bilde på metall hos Allkopi og den ble bra den. Hun har den på veggen i stuen og den er kjempefin. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå