BibbleBird Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei Eg har eit Salomon Ivy brett med Salomon SP3 bindinger og Burton moto sko ståendes som eg ikkje bruker. Det er brukt ca ein mnd, og fremstår som strøkent. Det har stått her eit par år no, so eg lurer på om det fortsatt er mulig å få solgt? Noken som tør annslå ein pris for utstyret mitt? Mvh Olav Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du kan jo prøve å legge de ut på finn.no, men i hvert fall skoene så ikke ut som noe å spare på mener jeg. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg er forsåvidt enig med Jungeldyret, skoene så ikke ut til å være noe å samle på, mens brettet kan du sikkert få noe for. Har nett det samme spørsmålet om mitt utstyr, kan vel like gjerne poste noen bilder i denne tråden da.. Elan Aurora 145cm E-lite m. Burton Custom bindinger.. Lenke til kommentar
BibbleBird Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Eg hadde håpet å få ein liten anelse om ka eg kan legge det ut for eller forvente å få. Før eg la det ut til salgs. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Snowboardet får du nok litt for. Men de skoa ville jeg ikke betalt 50 øre en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå