Erlend Oftedal Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Problemer med counter strike. Hvis jeg trykker escape, og så resume, blir menyen bare hengende igjen, og jeg får ikke se bilde fra spillet. Hører bare lyden. Må restarte spillet for å se noe. Noen som vet hva som er problemet? Har Asus GF2 TI med nvidia drivere Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 For en forferdelig avatar du har klovn Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 den er kanskje en pixel eller to for stor ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Problemer med counter strike.Hvis jeg trykker escape, og så resume, blir menyen bare hengende igjen, og jeg får ikke se bilde fra spillet. Hører bare lyden. Må restarte spillet for å se noe. Noen som vet hva som er problemet? Har Asus GF2 TI med nvidia drivere Akkurat dette er en eldgammel bugs som har vert med i Half-Life siden spillet ble utgitt. Dette skal nå bli fixet i neste patch til Half-Life, så det er bare å vente. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har probet der når jeg lager en LAN eller Inet game! Men ikke hver gang jeg trykker esc og resume! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå