Myou Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hallo. Satt og tegna i photoshop, og kan ikke huske å ha trykket på noe, men nå får jeg ikke pussa ut. Den er helt mongo, den tegner ett mønster med firkanter. Jeg har prøvd "reset all tools", samme med pussegummi og, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan ha tuklet med? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Flyttes til Bilderedigering og programvare Lenke til kommentar
buitre Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det ser ut som du bruker "background eraser tool", i stedet for "eraser tool". Klikk på pusseskinnet, og hold knappen nede. Velg øverste alternativ. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Har gjort det, og det er fortsatt det samme. Tror fanken meg jeg reinstallerer jeg. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mønsteret betyr bare at du har visket ut alle layerene i det området, altså fungerer viskelæret. Legg et hvitt layer under det du tegner/visker på, så går det nok bedre Lenke til kommentar
xevi2k Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hallo. Satt og tegna i photoshop, og kan ikke huske å ha trykket på noe, men nå får jeg ikke pussa ut.Den er helt mongo, den tegner ett mønster med firkanter. Jeg har prøvd "reset all tools", samme med pussegummi og, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg kan ha tuklet med? Hva er pussegummi? Lenke til kommentar
Thom69as Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hhahaha, du satt og tegna i fotoshop, det er ikke noe tegneprogram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Wow, for en latterlig kommentar. Er overraskende mange som tegner i photoshop og foretrekker det fremfor f.eks. illustrator. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Ja, jeg tegner i adobe photoshop elements. Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Photoshop er teknisk sett ett bildebehandlingsprogram. Da tenker de fleste fotografier og lignende, men er ikke en tegning også ett bilde da folkens? Er man litt kreativ og flink så kan man få til det utroligste i Photoshop, har sett endel videoklipp på youtube og slikt som gir meg skikkelig hakeslepp, virkelig imponerende saker. Skulle bare ønske jeg var like flink, kunstnerisk og kreativ *misunne veldig*. Blir å øve kraftig når tegnebrett er i hus. Lenke til kommentar
Thom69as Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 haha trådstarter er jo tjukk i hue som bruker fotoshop tuil å tegne med, seffers går det bra, men det krever mer kunnskap enn det trådstarter har som klør seg i hue når han ser svart og hvite firkanter under pussegummien! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ærlig talt da! Trådstarter må da få lov å spørre om hjelp til dette! For alt du vet, Thom69as, har trådstarter aldri sett dette før, det er helt naturlig å begynne å lure litt. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Har brukt photoshop til å tegne ganske lenge, og hadde aldri opplevd det rutenettet før, hadde gått helt fint til da for å si det sånn. Edit - Zimon, sett mange sånne videoer på youtube jeg og, det som ganske enkelt fikk meg til å starte. Endret 16. november 2007 av Myou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå