Valkyria Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg har akkurat kjøpt gears of war til pc, og kjører AMD athlon 64 prossesor 3700+ 2,21Ghz men når jeg har installert det kommer det opp meldingen: To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates: + AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost. og trykker jeg next står det: To run Gears of War with your current hardware setup, you must either install the AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 or get the latest driver for your brand of processor from the www.amd.com website. To install the update, click INSTALL. If you do not install this driver or the latest driver from the website, at some point the game will stop and your progress will be lost. jeg har søkt på nettet, og finner enten ingen eller hundrevis... og det rareste: Jeg avinstallerte den gamle driveren, og når jeg går inn på spillet, og trykker INSTALL, da kjører den 32-bit 1.3.2.0 verisjonen, og etter jeg har restartet, skjer akkurat det samme :S noen somkan hjelpe? Endret 9. november 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Finnes her: http://www.amd.com/de-de/Processors/Techni...1_13118,00.html Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ok... etter å ha prøvd alle mulige løsninger, så skjer det samme hele tiden: den begynner å instalere verisjon 1.2.3.0 uansett hvilken fil jeg velger, men den installerer den faktisk ikke... den sier at den er installert og jeg må restarte, men får bare opp samme melding! hva faen? noen som vet hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 og en annen ting: har AMD dual core prossesorer, og er det mulig 1.3.2.16 bare er for dualcore? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 og en annen ting:har AMD dual core prossesorer Det finnes ingen Athlon64 3700+ dual-core der ute Den er singlecore og driver er link: her (burde vel være nr.4 fra bunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå