ChalStye Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 http://www.mpx.no/asp/info.asp?tips=true&p...ris=0&ntopris=0 Er dette kortet bra til gaming? Noen som har erfaringer med det? Noen som har andre anbefalinger i samme prisklasse?[/url] Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dette er vel det beste spilleskjermkortet som er å oppdrive. GeForce FX er på vei men det er ikke særlig bedre og dessuten trekker det veldig mye strøm og trenger derfor kraftige kjøleløsninger. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har du pengene, så ville jeg absolutt gått for 9700Pro. Er du smart, sparer du litt til en ferietur til syden, og kjøper et 9500 128MB som du oppgraderer til 9700 med en driver hack 8) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Du får vel neppe bedre gamer kort. GeForce FX er jo på full anmarsj, men det bråker jo som en støvsuger og tar dobbelt så mye plass osv. ville gått for 9700Pro ja Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Må jeg kjøpe meg et nytt hk for å få brukt alt 9700pro kan gi, har et msi kt3 ultra aru med agp 4x, eventuelt hvilket hk bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 bra skjermkort, har hørt mye bra om det. Har også fått et tips om å kjøpe 9500 å kjøre det opp på 9700. skulle ligge en howtodo her på hardware.no om det... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Må jeg kjøpe meg et nytt hk for å få brukt alt 9700pro kan gi? Nei Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Må jeg kjøpe meg et nytt hk for å få brukt alt 9700pro kan gi, har et msi kt3 ultra aru med agp 4x, eventuelt hvilket hk bør jeg kjøpe? radeon9700pro har støtte for 8x agp så du må ha nytt hovedkort for å få brukt alt det kan gi, MEN: det du oppnår med 8x agp er ikke verdt de ekstra pengene du må ut med for nytt hovedkort. Dessuten er det best også da det kjører på bare 4x agp hastighet har kortet selv og er SVÆRT fornøyd. Drar alle dagens spill uten problemer. Eneste som har vært litt trøblete var unreal tournamemt2003 med masse boter, men dette tror jeg skyldes andre ting enn skjermkortet. Har 140000 3dmarks da alt kjører stock, og får nesten 16000 3dmarks med litt overklokking. Dette er jeg også rimlig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå