Pibbz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Som dere ser fra screenshot, det jeg vil oppnå er at når jeg velger en av alternativene fra drop-down menyen så skal verdiene fra radene disse ligger i (Rad 6 eller 7), legges til i de respektive kolonnene. Om jeg velger Libram of Power fra drop-down menyen skal det legges til 5 i celle B2 og 5 i celle C2. Velger jeg Libram of Intellect fra drop-down menyen skal det legges til 6 i D2 og 6 i E2. Noen fornuftig måte å gjøre dette på, uten VB? Endret 12. november 2007 av Pibbz Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hmm. forvirret. delete. Endret 10. november 2007 av Harald Staff Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Omformulert og lagt til simpelt screenshot Endret 12. november 2007 av Pibbz Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I celle B3 kan du skrive formel =B2+VLOOKUP($A$2;$A$6:$E$7;COLUMN()) fyll så bort til E3. Du kan ikke både skrive en verdi i en celle og samtidig ha en formel der -da trenger du VB-kode. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 I celle B3 kan du skrive formel=B2+VLOOKUP($A$2;$A$6:$E$7;COLUMN()) fyll så bort til E3. Du kan ikke både skrive en verdi i en celle og samtidig ha en formel der -da trenger du VB-kode. HTH. Beste hilsen Harald Ok da vet jeg at det fungerer men har sine begrensninger. Får bare trikse det til på en måte så det allikevel ser bra ut i prosjektet Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå