Gå til innhold

Problemer med lyden på PC-en min

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lenge brukt lyddriveren som fulgte med headsettet, men idag så tenkte jeg at jeg skulle prøve noen gamle høyttalere, men når jeg kobla dem til avslutta lydprogrammet seg(lyddriveren viste ikke nede i høyre hjørne lenger) Som gjorde at jeg ikke fikk noen lyd i det hele tatt...

Så avinnstalerte jeg lyddriveren til headsettet, innstallerte lyddriveren til kortet som fulgte med hovedkortet( Et Asus P5N32-E SLI som har eksternt lydkort)

Nå får jeg lyd, men det som er det rare er at jeg kun får fra ting som "går" i windows, feks går jeg inn på youtube mister jeg hele lyden. Men viss jeg spiller av en sang med winamp så hører jeg faktisk lyd av det i fra youtube i bakgrunnen..

Jeg er helt forvirra, forstår absolutt ingenting av hva som gjør det.. Noen som forstår mer enn meg her eller??

Takk på forhånd :)

Edit : Viss jeg kobler til headsettet igjen så får jeg lyd, på youtube også. Må også nevne at lyden høres litt vrengt ut. :(

Det er et USB Headset, og disse høyttalerne : https://prisguiden.no/product.php?productId=8650

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...