.Butthead. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei. Jeg har lenge brukt lyddriveren som fulgte med headsettet, men idag så tenkte jeg at jeg skulle prøve noen gamle høyttalere, men når jeg kobla dem til avslutta lydprogrammet seg(lyddriveren viste ikke nede i høyre hjørne lenger) Som gjorde at jeg ikke fikk noen lyd i det hele tatt... Så avinnstalerte jeg lyddriveren til headsettet, innstallerte lyddriveren til kortet som fulgte med hovedkortet( Et Asus P5N32-E SLI som har eksternt lydkort) Nå får jeg lyd, men det som er det rare er at jeg kun får fra ting som "går" i windows, feks går jeg inn på youtube mister jeg hele lyden. Men viss jeg spiller av en sang med winamp så hører jeg faktisk lyd av det i fra youtube i bakgrunnen.. Jeg er helt forvirra, forstår absolutt ingenting av hva som gjør det.. Noen som forstår mer enn meg her eller?? Takk på forhånd Edit : Viss jeg kobler til headsettet igjen så får jeg lyd, på youtube også. Må også nevne at lyden høres litt vrengt ut. Det er et USB Headset, og disse høyttalerne : https://prisguiden.no/product.php?productId=8650 Endret 10. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg får også en beskjed når jeg starter dataen, rett etter jeg har logget på. Jeg har lastet ned nyeste lyddriver. Endret 10. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 BuMp Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 BuMp Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Klarte fikse det, YAY Tråden kan lukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå