rhym Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Satte i ny strømforsying (Corsair HX520w) for å drive det nye 8800gt kortet mitt. MEN, når jeg slår PC-en på nå får jeg ikke skjermbilde, dvd-romene har ikke strøm, og hovedkortet (nærmeste jeg kan isolere lyden, ikke ei vifte) lager en tikkelyd som stopper etterhvert. Oppsettet er helt uforandra fra når maskinen fungerte fint med min gamle Fortron 400w. har ikke satt i det nye skjermkortet enda (selv om jeg prøvde for å se om det hjalp). Vifta i PSUen går, maskinen virker som den har strøm, vifter går, skjermkortvifte går. Har satt kablene rett i såvidt jeg kan se, 24pins connector (20? gidder ikke å telle ) passer og klipser på plass, 4pins også, klipsen på rett side. Samme som på den gamle PSUen. Molexer til dvdromene + kabinettvifter, sata power connectors til diskene. Klarer rett å slett ikke å se at jeg har gjort noe feil. 7650gs kortet drar kun strøm fra pci-e, trenger ikke ekstra power, men jeg har prøvd med 8800gten i, med extra pci-e connector. Hjelper ikke. Lurer sterkt på om det er no alvorlig galt med PSUen, men tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen lyse ideer før jeg bytta tilbake til den gamle strømforsyninga. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Har nå prøvd den i den gamle maskinen min, og der skjer det ikke mye heller. Regner med det er på tide å returnere den. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du har ikke den gamle PSUen da? Teste med den igjen? Men uansett, siden den ikke virker i 2 PC-er så er den deffekt. Uansett har corsair levert bra produkter, men dessverre har de nok gått galt et sted her. Litt røff postbehandling kan være nok til å ta knekken på en PSU. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Du har ikke den gamle PSUen da? Teste med den igjen? Men uansett, siden den ikke virker i 2 PC-er så er den deffekt. Uansett har corsair levert bra produkter, men dessverre har de nok gått galt et sted her. Litt røff postbehandling kan være nok til å ta knekken på en PSU. Joda, de andre PSUene funker. Har sendt mail til multicom, prøve å snakke meg til å få en ny psu sendt mens jeg sender den defekte tilbake. Bare la dette synke til bunnen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå