petterpann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg skal avlegge min første fagprøve i Desember. Har man lovt til å spørre om hjelp fra andre under en fagprøve? Da tenker jeg på f.eks kollegaer fra under utplassering osv. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 En av tingene som kan bli vurdert er om du er flink til å benytte deg av tilgjengelig informasjon. Du kan foreksempel ringe produsenten av et utsyr du lurer på, eller spørre en kolega om råd, men de har ikke lov til å utføre arbeidet for deg, men du kan spørre f.eks hva de ville ha gjort ect.. En ting til, hvis det er foreksempel et monterings arbeide som krever at en person til hjelper deg med å holde noe på plass mens du fester den, så kan du få hjelp til det. Men dette må dokumenteres i forberednings delen din, som aktivitets-planen\tids-skjemaet som du må levere før du kan begynne med det praktiske. Nå hvet jeg ikke hvilken type fagprøve du skal ta, men dette er vel generelt. Mvh kas Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du har lov til å få veiledning, spørre om råd osv. Du må bare gjøre det selv. Så frem til at som kas sier, du må ha noen til å holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå