jadu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvis du er latent schizofren, er det veldig usmart å røyke litt cannabis da? Da snakker jeg 5 ganger i året ca. Eller blir du schizofren med en gang? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er en sjangse man tar, uhellet kan egentlig intreffe når som helst, alt kommer an på "set & setting". Jeg ville i hvert fall ikke spilt rulett med min mentale helse med den oddsen for å si det slik Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har man en alvorlig sinnslidelse eller man er i faresonen for å utvikle det, så er rusmidler det siste man skal rote med! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det kan også oppstå psykiske problemer hos folk pågrunn av biologiske reaksjoner skapt av bruk av diverse narkotikum. Spesielt med hallusinogener og hasj. Ofte så kan man ikke vite på forhånd hvem som vil få disse biologiske reaksjonene eller ikke. Folk som var helt normale på forhånd kan etter en periode med bruk forandre seg til helt andre personer, ofte ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå