Gå til innhold

Stor meldingsskrift på n73!

Anbefalte innlegg

Hello!

Min søster har en Nokia n73.. hun er veldig svaksynt så det er blitt lagt inn ett program med en helt vanvittig zoom.. noe som gjør telefonen vannvittig trægt!

Finnes det ikke ett program som gjør at skriften blir større.. slik at det blir lettere og lese meldinger!

Hun klarer fint og finne frem i menyen og slikt.. er bare skriften som blir for liten.. Nokia n73 er jo en kjempe telefon men hun klager en del på at den er så dårlig.. og etter jeg forsket litt på den så er ikke det rart.. helt vannvittig træg! så håper noen kan hjelpe!

Takker for bukker fint for mulige svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut ifra at det er programmet Zoom du her da snakker om...

Dette er kanskje vel overdrevent ja...

Du kan teste ut Psiloc Font Magnifier istedet til din søster.

Litt usikker på om dette oppfyller kravene til henne, da jeg ikke testet det videre nøye selv.

Husker at teksten ble litt større i menyer, men usikker på om dette var tilfellet i meldinger...

Men det er somsagt mulighet til å teste ut en demo, før man evnt. bestemmer seg for et kjøp...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Går ut ifra at det er programmet Zoom du her da snakker om...

Dette er kanskje vel overdrevent ja...

Du kan teste ut Psiloc Font Magnifier istedet til din søster.

Litt usikker på om dette oppfyller kravene til henne, da jeg ikke testet det videre nøye selv.

Men det er somsagt mulighet til å teste ut en demo, før man evnt. bestemmer seg for et kjøp...

Oi oi.. det så i grunn perfekt ut! Skal gi det ett forsøk.. Tusen takk=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...