Pysj Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi har fått en eksklusiv titt på Sony Ericssons nye surfemobil. Les mer Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Buuuu hvor er videoen! Har lært meg at bilder ikke er til å stole på (N95), mens man fra video gjerne får litt mer inntrykk av telefoner. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja, bladde nedover men ingen video der.. Ville gjerne se menyen og hvor rask den er. Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! Endret 9. november 2007 av a_man Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, bladde nedover men ingen video der.. Ville gjerne se menyen og hvor rask den er. Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years. Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne: Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert. Lenke til kommentar
poe Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, bladde nedover men ingen video der.. Ville gjerne se menyen og hvor rask den er. Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years. Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne: Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert. Fungert som hva? Dette er en meget tiltalende mobil, som massene kommer til å elske. Er det noe Sony Ericsson virkelig er gode på , er det design! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, bladde nedover men ingen video der.. Ville gjerne se menyen og hvor rask den er. Video og biler kan nesten ikke sammenlignes! Det stemmer.. Det kan ikke sammenlignes.. Video er gjerne 25 FPS, mens bilder er 1 FP1000Y. Altså 1 frame per 1000 years. Men tilbake igjen til det jeg først skulle nevne: Som Amobil nevner, så skulle jeg gjerne sett en litt større skjerm på den. Og den skulle gjerne vært litt tynnere. Hadde den f.eks vært 11-12mm, så hadde det fungert. Fungert som hva? Dette er en meget tiltalende mobil, som massene kommer til å elske. Er det noe Sony Ericsson virkelig er gode på , er det design! Altså.. Når jeg bruker ordet "fungerer", så snakker jeg da for meg selv. Folk kommer helt sikkert til å like denne modellen ja. Jeg personlig er ikke så utrolig glad i SE's design. Syns de begynner å få "RAZR Syndromet" (Altså de tuner designkonseptet deres til grensen). Men som du sier, så er det mange som liker dette designet. Men jeg er mer kresen når det kommer til design og funksjoner. Så jeg personlig holder meg unna slike "dumme" telefoner, og kjøper lekre smarttelefoner Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 "Surfemobil" med liten ikke-trykkfølsom skjerm og mangel på wi-fi? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg lurer også fælt på hvorfor denne mobilen blir promotert som surfemobil!? Det er jo akkurat samme som k810 f.eks. med unntak av super-3g og et par snarveier. Syns det er litt slitt å kalle mobiler for musikkmobil eller surfemobil fordi den har en snarveitast til musikkprogrammet eller nettleseren.. Endret 14. november 2007 av stormx Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) kjenner noen som har den, de er fornøyde. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg