RuneD Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Jeg har vært sykemeldt en måned nå. Jeg har sendt mine sykemeldinger til arbeidsgiver som har sendt disse videre til trygdekontoret. Nå har jeg ikke fått lønn pga dette og jeg er kommet i en knipe. Det som bedre er, jeg har fått brev fra NAV fordi det tydeligvis er manglende opplysninger i sykemeldingen, jeg har da fyllt ut arbeidsgiver, det står yrkesbeskrivelse, hvorfor skal det da være enda en tabell hvor jeg skal fylle ut alt en gang til, samt kontonummer? Arbeidsgiveren min har tydeligvis ikke giddi og sett på dette... NAV kunne uansett utbetalt dette til kontoen som står oppført for skattepengene som kommer i RETUR. En annen ting er at jeg aner ikke hvordan jeg skal svare på det som de har markert som mangler, jeg er jo ansatt og aner ikke systemet med syketing. Men at jeg da skal få EN av de jeg sendte inn i retur(de andre er tydeligvis borte), og at jeg får 2 i posten er da rart. Hvorfor? Fordi den andre er ikke min, jeg fikk en som tilhører en ny landsmann går jeg ut ifra, utifra personnummeret er personen 22 år, og trygda. lurer på hva slags faenskap jeg kan finne på ovenfor NAV og denne personen. Hvorfor tenker jeg på det? Fordi denne nye landsmannen ser ut til og ha fått min. Jeg prøvde og ringe NAV angående dette... Satt i kø i 20 minutter, ringte 1445. kl 1505 får jeg opptattsignal og ringer opp igjen. BEKLAGER; NAV HAR STENGT, vennligst se våre internettsider for ytterligere informasjon w-w-w-.-n-a-v-.-n-o- . Her prøver jeg og rette opp i deres feil i utgangspunktet, og så får jeg denne møkkaservicen tilbake? Skal ikke de være et servicekontor for folket? Jeg har personlig levert sykemeldingene til arbeidsgiver da jeg har et tillitsproblem til posten. Når jeg nå får sykemeldingene sendt til meg i posten, hvordan skal NAV da ha kontroll på at jeg er den rette? Jeg er jo ikke det for halvparten av hva som kom i posten. Og hvor er de andre sykemeldingene jeg har levert? Så bleh, andre erfaringer fra et komplett idiotisk system? Lurer på rettigheter til og skifte personnummer. Ideer til faenskap som kan finnes på? Ovenfor NAV. Endret 11. november 2007 av RuneD Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 oppdatert posten en del Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 oppdatert posten en del Emneittelen er bra nå. Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 oppdatert posten en del Emneittelen er bra nå. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå