turb0man Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Soldier of Fortune: Payback (la oss heretter kalle det SoF3) slippes i europa 30.november Gleder meg som en unge til å endelig hive meg igang med dette spillet, er jo sinnsykt lenge å vente 5 år på en oppfølger til noe så bra som SoF2! Offisiell hjemmeside Offisielt forum Her finner dere det meste av informasjon som er tilgjengelig atm, spesielt på forum sidene La oss holde oss til denne tråden for å diskutere dette etterlengtede spillet som snart ligger i postkassen eller under juletreet Endret 9. november 2007 av turb0man Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror dette kommer til å bli et bra spill. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Den offisielle siden er forresten http://www.mercenarieswanted.com/ , du har en liten leif i url'en Håper at de gjør en god jobb på spillet for det ser kjekt ut. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Her er en liten trailer til SoF3 som vi nå kaller det. Lenke til kommentar
STORA1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 E det noen plass man kan forhåndsbestille?? Finner ikke spillet noen plasser :-( Turbo din n00b :o Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 playX.no og Zailor.no er de jeg fant... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror dette kan bli bra, litt kjipt at det er et "budget" spill, men får ikke håpe det ødelegger noe. En annen ting, slike "samletråder" for spill, blir som oftest stengt om de ikke har noe konkret budskap... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Tror dette kan bli bra, litt kjipt at det er et "budget" spill, men får ikke håpe det ødelegger noe. Dette er ikke noe budget-spill bare så det er sagt Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror dette kan bli bra, litt kjipt at det er et "budget" spill, men får ikke håpe det ødelegger noe. Dette er ikke noe budget-spill bare så det er sagt Jeg mener jeg leste at det var det? Har de endret på det? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror dette kan bli bra, litt kjipt at det er et "budget" spill, men får ikke håpe det ødelegger noe. Dette er ikke noe budget-spill bare så det er sagt merkelig rart at det er Activision Budget som gir det ut da.... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Publisher: Activision Developer: Cauldron (med hjelp fra Ravensoft og flere) Lenke til kommentar
STORA1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja fant det til slutt på Zailor jeg også. http://www.zailor.no/index.php?m=600&c...;department=168 Men vet ikke om jeg tør forhåndsbestille, føler fortsatt at det er en del usikkerhet ute å går rundt SOF3 og datoer for lansering. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 "Soldier Of Fortune: Payback has officially gone gold!! Shipping USA - 11-13-07 for Xbox360 /PC 11-20-07 for PS3 Shipping Europe - 11-30-07 Xbox360/PC Q1 2008 for PS3" It's gold! And we have official dates for US and Europe Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg