kentove91 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei. har formatert PC-en.. finner ikke alle driverene til det som er i PC-en.. Dette er De to driverene jeg ikke finner: sapphire radeon x1950 pro/skjermkort Cnet 54Mbps wireless-G PCI adapter/denne beskriver seg selv smile.gif Åh! ja.... mangler lyd... husker ikke nøyaktig hva Hovedkortet mit heter.... er deten måte og finne det ut på? har windows xp pro. Fant ut vilket Hoved kort jeg har: Asus M2N-MX, nForce410+GeForce 6100, Socket-AM2, m-ATX, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 trenger og de der .NET Framework greian og alt sånt.... Endret 9. november 2007 av skag1 Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hei! Jeg har endret emnetittelen din fordi denne ikke tilfredsstiller kvalitetskravene for emnetittel slik de er gitt i nettikettet. Jeg oppfordrer deg til å lese igjennom retningslinjene og nettikettet, så slipper du å påpekninger på slike ting i framtiden. Mvh Skag1 (Kommentarer og reaksjoner på moderering gjøres ikke i tråden, men over PM eller epost: [email protected]) Endret 9. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Vil tro du trenger .NET Framework for å få lagt inn enkelte drivere, så jeg anbefaler deg å laste de ned først: .Net Framework Download Drivere til Radeon X1950Pro kan du finne her. Når det gjelder drivere til Cnet-kortet trenger vi å vite modellnavnet for å finne riktig driver. CWP-854 er et eksempel på et modellnavn fra et av Cnet sine produkter. Du finner driverne på Cnet sine sider under Products - Wireless - og velg riktig modellnavn. Lyddriverne kan du laste ned fra Asus' support/download side: http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/misc/audi...I_V51024160.zip. Endret 9. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tja ser bra ut. takk for hjelpen. poster hvis noe ikke skulle virke. Edit 1: Ja en ting til.... USB hubbene mine er ikke 2.0 lengre? det må jo være hovedkort drivern som jeg skal instalere? Men den står det jo audio på..... dette er bare til lyd eller? Edit 2: Ja modelen er: cwp-854 HAHAHAHAHA! mens skjer driveren instalerte så instalerte den steam på PC-en min og..... dette må være det rareste jeg noen gang har sett.... Edit 3: OK. da var det bare en 2 ting til... jeg har funnet model nr til den tråløse.. den står i en av postene. og en ting til... USB hastigheten er 2.0 på pc-en... men den er ikke det nå.... det er vel driveren til hoved kortet. er det den rette den du ga meg? Endret 9. november 2007 av skag1 Flettet en rekke innlegg. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 skag1.. du er veldig flink og finne ut.. det exemple på kort modelen var rett xD Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tja ser bra ut. takk for hjelpen. poster hvis noe ikke skulle virke. Edit 1: Ja en ting til.... USB hubbene mine er ikke 2.0 lengre? det må jo være hovedkort drivern som jeg skal instalere? Men den står det jo audio på..... dette er bare til lyd eller? Edit 2: Ja modelen er: cwp-854 HAHAHAHAHA! mens skjer driveren instalerte så instalerte den steam på PC-en min og..... dette må være det rareste jeg noen gang har sett.... Edit 3: OK. da var det bare en 2 ting til... jeg har funnet model nr til den tråløse.. den står i en av postene. og en ting til... USB hastigheten er 2.0 på pc-en... men den er ikke det nå.... det er vel driveren til hoved kortet. er det den rette den du ga meg? Ja, den driveren jeg linket til var kun for lyd. Fungerer lyden nå etter du la de inn? For å få USB 2.0 "Hi-Speed" må du legge inn alle hovedkortdriverne (chipsetdrivere, osv). De finner du her om du velger Motherboard - Socket AM2 - M2N-MX fra de listene. skag1.. du er veldig flink og finne ut.. det exemple på kort modelen var rett xD Hehe, jeg bare tok et helt tilfeldig eksempel. Flaks PS. Bruk Edit/Rediger-knappen istedet for å poste en masse innlegg etter hverandre. Endret 9. november 2007 av skag1 Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Tja ser bra ut. takk for hjelpen. poster hvis noe ikke skulle virke. Edit 1: Ja en ting til.... USB hubbene mine er ikke 2.0 lengre? det må jo være hovedkort drivern som jeg skal instalere? Men den står det jo audio på..... dette er bare til lyd eller? Edit 2: Ja modelen er: cwp-854 HAHAHAHAHA! mens skjer driveren instalerte så instalerte den steam på PC-en min og..... dette må være det rareste jeg noen gang har sett.... Edit 3: OK. da var det bare en 2 ting til... jeg har funnet model nr til den tråløse.. den står i en av postene. og en ting til... USB hastigheten er 2.0 på pc-en... men den er ikke det nå.... det er vel driveren til hoved kortet. er det den rette den du ga meg? Ja, den driveren jeg linket til var kun for lyd. Fungerer lyden nå etter du la de inn? For å få USB 2.0 "Hi-Speed" må du legge inn alle hovedkortdriverne (chipsetdrivere, osv). De finner du her om du velger Motherboard - Socket AM2 - M2N-MX fra de listene. skag1.. du er veldig flink og finne ut.. det exemple på kort modelen var rett xD Hehe, jeg bare tok et helt tilfeldig eksempel. Flaks PS. Bruk Edit/Rediger-knappen istedet for å poste en masse innlegg etter hverandre. JA Lyden funker bra Låter fint ska ta en titt. se om jeg får USB hubbene til og funke fett igjen. takk skal du ha. skriver hvis jeg står fast Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Tja ser bra ut. takk for hjelpen. poster hvis noe ikke skulle virke. Edit 1: Ja en ting til.... USB hubbene mine er ikke 2.0 lengre? det må jo være hovedkort drivern som jeg skal instalere? Men den står det jo audio på..... dette er bare til lyd eller? Edit 2: Ja modelen er: cwp-854 HAHAHAHAHA! mens skjer driveren instalerte så instalerte den steam på PC-en min og..... dette må være det rareste jeg noen gang har sett.... Edit 3: OK. da var det bare en 2 ting til... jeg har funnet model nr til den tråløse.. den står i en av postene. og en ting til... USB hastigheten er 2.0 på pc-en... men den er ikke det nå.... det er vel driveren til hoved kortet. er det den rette den du ga meg? Ja, den driveren jeg linket til var kun for lyd. Fungerer lyden nå etter du la de inn? For å få USB 2.0 "Hi-Speed" må du legge inn alle hovedkortdriverne (chipsetdrivere, osv). De finner du her om du velger Motherboard - Socket AM2 - M2N-MX fra de listene. skag1.. du er veldig flink og finne ut.. det exemple på kort modelen var rett xD Hehe, jeg bare tok et helt tilfeldig eksempel. Flaks PS. Bruk Edit/Rediger-knappen istedet for å poste en masse innlegg etter hverandre. Jeg finner ikke den drivern til Og få USBene til pg funke? mulig med direkte link til download? tar jo så lang tid og laste ned... ikke artig og få feil Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvilket operativ system har du? Windows XP? Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hvilket operativ system har du? Windows XP? Windows xp pro Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du kan prøve denne driveren. Om det går tregt å laste ned fra den linken kan du prøve å laste ned her i fra. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Du kan prøve denne driveren. Om det går tregt å laste ned fra den linken kan du prøve å laste ned her i fra. Tror jeg har lastet denne ned før... Ja ser veldig sånn ut..... og instalert... men ingen forskjel på USB driver.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, kanskje denne tråden kan være til hjelp. Merk at du har nForce-chipset, mens det blir diskutert VIA-chipset i den tråden. Med andre ord: ikke last ned og prøv VIA-driverne, for de vil, dessverre, mest sannsynligvis ikke fungere på din PC. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Hmm, kanskje denne tråden kan være til hjelp. Merk at du har nForce-chipset, mens det blir diskutert VIA-chipset i den tråden. Med andre ord: ikke last ned og prøv VIA-driverne, for de vil, dessverre, mest sannsynligvis ikke fungere på din PC. vet ikke helt va jeg skal lete etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå