Abnegation Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skrives vel med en K Nei. kukk el. kuk -en, -er ( vulg.) penis el. kuk -en, -er ( vulg.) = kuken. Eller? Han mente det som om at det kun ble skrevet med ett stykk K, noe som er feil. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Har sett litt på denne, og overrasker meg hvor snåle K´er det var. 1. En K 2. Liten tvil om at det er en J 3. E eller I, men vi går for E siden det mangler prikk. 4. Denne lurer jeg litt på, ser ut som en L, og kan tolkes til å være en T. 5. Kan være en K 6. Kan være en K 7. En relativt klar E 8. En klar N, som har feil proposjon i forhold til resten av teksten. Punkt 4 og 5 er det mest problemer med. Med mindre det er en bokstav ? Uansett, jeg tror vi klart kan konkludere med at det er "kjekken". Endret 11. november 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Hoho, flott analysert. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det står lyseluken. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva med "leselilien"? Her er det mange muligheter. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Garantert kjekken. Er jo ganske så lett å se - bare man ser på det fra en viss avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå