Slacks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heihei! Sitter nå med en orginal DS og en game boy micro, men game boy microen ligger for det meste å tørker støv, har vel spilt en time eller to på den siden jeg kjøpte den. Og jeg skulle veldig gjerne hatt meg en DS lite i stedet for. Den skal jo være endel bedre. Noen som vet hvor mye jeg kan få om jeg selger både DSen og Microen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 500Kr siden du er Tony Montana Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) 500Kr siden du er Tony Montana Ja minst!! Jeg trenger pengene for å finansiere dopmisbruket mitt, dressene mine, og bilene:P Endret 9. november 2007 av Saltvann Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ingen som ønkser å svare meg seriøst eller? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Verken den orgainale DS'en eller Micro'n er jo verdt noe spesielt. Er du heldig får du kanskje 6-700 kr tilsammen. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 ok;) Hadde håpet på mer, men... Og en DS lite vil koste meg sånn ca. 1000 kr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå