SantaCruz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei Har bredbånd fra NGT. Har to bærbare PC-er i leiligheten og skulle gjerne hatt forskjellig IP på disse to. Er det mulig å få til? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mener du forskjellig privat IP innenfor routeren, eller forskjellig offentlig IP ut mot internet? Vet du ikke forskjellen på dette, bør du lese litt mer om NAT, feks. på denne siden http://computer.howstuffworks.com/nat.htm NGT gir normalt ut bare 1 offentlig IP. Du KAN få flere ved å kjøpe et subnett, men det koster penger. Men er du sikker på at du virkelig trenger 2 IP'er? Kanskje du kan bruke forwarding i routeren? Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Trenger forskjellig ut mot internett, er avhengig av at jeg kan bruke begge laptopene på samme side uten at samme IP registreres.. Hvordan får jeg subnett og hva ligger prisen på? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 dette kan vel fikses ved å kjøre den en laptopen gjennom en proxy server. Søk litt rundt på internett om det så finner du ut hvordan Bountyhunter Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 forsøkte å finne ut noe om proxy, men klarte ikke å få det til.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 om du bare søker på "free public proxy servers" på google så får du jo opp masse proxy servere. Vanskeligere var det ikke. Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Får opp listene med proxy osv, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre.. Er veldig fersk med dette, beklager at jeg ikke forstår.. Kan du hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå