anders! Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei Jeg har problemer med lyden på mitt maximus kort. Jeg har satt inn lydkortet som fulgte med og innstallert driverne på cden som fulgte med og jeg ser volumkontroll ikonet nede i hjørnet. Problemet er at jeg ikke får lyd! Får opp melding innimellom at jeg har satt headsettet inn i feil inngang selvom jeg satte den inn i den grønne. Har prøvd å koble til i alle hullene men uten noen forbedringer. Hvordan kan jeg få lyd?! AndersdD Lenke til kommentar
anders! Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Bumper denne her ettersom jeg ikke har funnet noen løsning på problemet enda! Noen som har ideer? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hei. har du sjekket enhetsbehadlinga? eller å instalere det på nytt? eller mulig det er en produksjons feil. har du noen andre PC-er tilgjengelig? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 hei. har du sjekket enhetsbehadlinga? eller å instalere det på nytt? eller mulig det er en produksjons feil. har du noen andre PC-er tilgjengelig? Har sjekket enhetsbehandlingen og alt det. Men alt ser ut til å fungere men det er bare det at det ikke kommer lyd? Kortet lyser og alt sånn! Skal se om jeg ikke får prøvd det i en annen pc i morgen! Takk for svar =) Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 det du enn plugger i utgangen fungere vell? og eventuelle forsterkere er på slått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå